Electrica Furnizare, clarificări privitoare la noul sistem informatic
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Electrica Furnizare
Electrica Furnizare
Electrica Furnizare a transmis redacției un comunicat on care spune că își asigură clienții de toată disponibilitatea în clarificarea situațiilor apărute în procesul de tranziție la noul sistem informatic implementat la nivelul companiei.

Ca urmare a finalizării implementării unui nou sistem informatic la nivelul companiei, acțiune derulată în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 februarie 2024, Electrica Furnizare vine în întâmpinarea clienților cu o serie de clarificări menite să contribuie la familiarizarea acestora cu noutățile apărute în relația cu furnizorul. 

Facturi aferente perioadei de optimizare a sistemului informatic

Facturile emise pentru clienții Electrica Furnizare aferente perioadei optimizărilor de sistem reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat pentru fiecare loc de consum în parte. În acest context, reamintim clienților faptul că pot oricând să își actualizeze convenția de consum prin intermediul aplicației MyElectrica, astfel încât să reflecte o cantitate de energie electrică corespunzătoare obiceiurilor de consum ale acestora.

Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează cantitatea de energie electrică consumată efectiv de către client și se emite o factură de regularizare a consumului de energie.

Transmitere index autocitit

Modalitățile curente de transmitere a indexului autocitit puse la dispoziția clienților sunt portalul și aplicația MyElectrica, precum și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 (apel gratuit, disponibil non-stop).

Consultanță în puncte de prezență Electrica Furnizare – program extins

Electrica Furnizare a extins, în perioada 26 februarie 2024 – 01 martie 2024, programul de lucru în mai multe puncte de prezență ale companiei, astfel încât clienții interesați să poată beneficia de consultanță cu privire la noutățile apărute în relația cu furnizorul. Punctele de prezență cu program extins în intervalul orar 08:00-18:00 sunt:

OC Ploiești (Jud. Prahova) – Str. Gheorghe Doja, nr. 37-39 

OC Câmpina (Jud. Prahova) – Bd. Culturii, nr. 33

OC Boldeşti Scăieni (Jud. Prahova) – Str. Intrarea Pieței, nr. 1

OC Buzău (Jud. Buzău) – Bd. Mareșal Averescu, nr. 3

OC Brăila (Jud. Brăila) – Bd. Dorobanților, nr. 313bis

OC Târgoviște (Jud. Dâmbovița) – Str. Gimnaziului, nr. 15

OC Galaţi (Jud. Galați) – Bd Siderurgiștilor, nr. 29, bl. SD5A1

OC Tecuci (Jud. Galați) – Str. George Coşbuc, nr. 9

OC Focşani (Jud. Vrancea) –  Bd. Independenţei, nr. 2

PL Panciu (Jud. Vrancea) –  Str. Democraţiei, nr. 15

OC Oradea (Jud. Bihor) – Str. D. Cantemir, nr. 26

OC Salonta (Jud. Bihor) – Str. Mărășești, nr. 2

PC Beiuș (Jud. Bihor) –  Str. Crișului, nr. 2

PC Bistrița (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Vasile Conta, nr. 11

PC Beclean (Jud. Bistrița-Năsăud) – Str. Parcului, nr. 13

OC Baia Mare (Jud. Maramureș) – Str. George Coșbuc, nr. 14

OC Sighetu Marmației (Jud. Maramureș) – Piața 1 Decembrie 1918, nr. 25

OC Vișeu de Sus (Jud. Maramureș) – Str. Rândunelelor, nr. 3

PL Târgu Lăpuș (Jud. Maramureș) –  Str. Petru Rareș, nr. 1

OC Satu Mare (Jud. Satu Mare) – Str. Corneliu Coposu, nr. 12  

OC Cluj-Napoca (Jud. Cluj) – Str. Samuil Micu, nr. 2

OC Alba Iulia (Jud. Alba) – Bd. Ferdinand, nr. 83

OC Aiud (Jud. Alba) – Str. Morii, nr. 39

OC  Sibiu (Jud. Sibiu) – Str. Uzinei, Bl. 7A

OC Mediaş (Jud. Sibiu) – Str. I.C. Brătianu, nr. 5

OC  Sfântu Gheorghe (Jud. Covasna) – Str. Daczo, nr. 2

PL Târgu Secuiesc (Jud. Covasna) – Str. Gheorghe Doja, nr. 22

OC Brașov (Jud. Brașov) – Str. Pictor Luchian, nr. 25, bl. 31

OC Făgăraş (Jud. Brașov) – Bd. Unirii, nr. 1 A

OC Târgu Mureş (Jud. Mureș) – Str. Călărașilor, nr. 103

OC Reghin (Jud. Mureș) – Str. Parcul Tineretului, nr. 1

OC Miercurea Ciuc (Jud. Harghita) – Str. Marton Aron, nr. 38

OC Odorheiu Secuiesc (Jud. Harghita) – Str. II. Rakoczi Ferencz,  nr. 42

Măsura a fost adoptată din grijă pentru clienții companiei și poate fi prelungită în funcție de nevoile acestora. 
În plus, pentru a evita timpii de așteptare în punctele de prezență, Electrica Furnizare pune la dispoziția clienților un sistem online prin care își pot planifica din timp vizita, platforma fiind disponibilă aici: https://www.electricafurnizare.ro/e-programare/ .

Transmitere de solicitări online către furnizor
Clienții pot transmite solicitări către furnizor, simplu și rapid, fără a fi necesară deplasarea în punctele de relații cu clienții, prin intermediul formularului unic de contact online, disponibil aici: 
https://www.electricafurnizare.ro/asistenta/contactati-ne-in-scris/ .

Elemente noi de identificare a clienților
Implementarea noului sistem informatic a generat o serie de modificări cu privire la elementele de identificare alocate clienților companiei. Detalii despre noile elemente de identificare pot fi consultate aici: https://www.electricafurnizare.ro/cms/comunicate-de-presa/2024/noutati-in-gestionarea-relatiei-cu-furnizorul-tau-de-energie/

Ne asigurăm clienții, pe această cale, de toată deschiderea în tratarea aspectelor generate de tranziția către noul sistem informatic implementat la nivelul Electrica Furnizare și ne cerem scuze pentru disconfortul creat.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

China a creat Vidu, capabil să concureze cu OpenAI

China intenționează să se poziționeze în fruntea...

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel