Enel, vestea zilei pentru clienţi. Nouă facilitate, lansată oficial: Totul este mai uşor

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Noi magazine ENEL
Noi magazine ENEL
Enel lansează asistentul virtual, un nou instrument digital care facilitează interacțiunile dintre companie și clienții săi.

Companiile de furnizare Enel Energie și Enel Energie Muntenia lansează Asistentul Virtual, un nou instrument digital care facilitează interacțiunile dintre cele 3 milioane de clienți și cei doi furnizori, fără a mai fi nevoie de interacțiunea cu un operator. Acesta este integrat în chatul existent pe pagina de contact a website-ului companiei și, într-o primă etapă, oferă suport pentru șase tipuri de operațiuni de tip self-care ce vin în întâmpinarea celor mai frecvente solicitări primite de la clienți.   

Asistentul Virtual răspunde la întrebări adresate în limba română despre soldul la zi, confirmarea unei plăți, neprimirea facturii, activarea facturii electronice, modalitatea de obținere a unei copii a facturii, adeverința de sold zero. În funcție de specificul cererii, un utilizator poate afla informația de care are nevoie în minimum trei linii de dialog, iar procesarea informațiilor durează, în medie, câteva secunde.

Asistentul Virtual va fi dezvoltat pentru a oferi și informații personalizate despre transmiterea indexului la energia electrică și la gazele naturale, clientul obținând detaliile dorite într-un timp extrem de scurt.

„Asistentul Virtual este cel mai nou instrument prin care să contribuim la îmbunătățirea experienței clientului în relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, ca parte a unui proces accelerat de digitalizare pe care noi, ca furnizori, îl parcurgem, pentru a pune clientul în centrul preocupărilor noastre. Folosind inteligența artificială și automatizarea proceselor, am creat un nou canal de comunicare cu clienții noștri, cărora le putem livra informații utile aproape instantaneu, optimizând comunicarea dintre cele două părți. Acest instrument va fi dezvoltat  continuu, pe măsură ce va căpăta experiență din interacțiunile cu utilizatorii. Soluția este complementară platformei MyEnel și celorlalte instrumente digitale pe care le oferim clienților noștri”, a declarat Maria Anna Bertoni, director Digital Solutions Romania.

 

Clienții au la dispoziție un întreg ecosistem digital de interacțiune, menit să îi însoțească pe tot parcursul experienței alături de companiile Enel. În relația cu Enel Energie și Enel Energie Muntenia, clienții au multiple opțiuni digitale de primire și de plată a facturii, precum și acces la funcționalitatea de contractare online. Astfel, clienții pot primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: în aplicația MyEnel, pe mail sau prin sms, sau pot opta pentru descărcarea copiei facturii de aici.

Clienții pot alege să utilizeze aplicația MyEnel, care poate fi activată cu ușurință fie online, pe my.enel.ro, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store sau Google Play, precum și direct pe telefoanele Huawei. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată, alături de alte funcționalități utile. De asemenea, în aplicația MyEnel sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

În ceea ce privește achitarea facturilor digital, clienții pot opta pentru debit direct, internet/mobile banking sau transfer bancar. Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai Enel se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Contor electric
Factură energie electrică
Cazino
Membrii SANITAS sunt nemulțumiți
Freepik.com
Dumitru Costin, BNS
Medicamente / Foto: Freepik
Bursa de Valori București
Banca Naționala a României
Temperaturile maxime vor fi cuprinse între 33 şi 37 de grade, iar cele minime se vor situa între 17 şi 23 de grade.
Centru de date / Foto: Freepik
Wang Yi
Programul Casa Verde Fotovoltaice
Termocentrala de la Turceni
Miraj, efect cauzat de temeratura ridicată / Foto: Jeffrey Beall

Canicula aduce restricții de trafic în Teleorman

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii...

Un călător se uită la avioanele de pe pista de aterizare / Foto: Freepik
Ilie Bolojan, în Parlamentul României / Foto: George Călin / Inquam Photos
ANAF
Poluare / Foto: Freepik
Energie verde / Foto: Freepik
Ursula van der Leyen și Donald Trump / Foto: Casa Albă

România, în topul celor mai mari prețuri la energie

Prețurile la energie electrică continuă să varieze...

Intrarea în salina Praid / Foto: Alex Nicodim / Inquam Photos
OPEC
Caniculă
Camioanele care au fost depistate de Poliția de Frontieră
Trafic oprit pe Podul Prieteniei
Freepik.com

pixel