Se schimbă Codul fiscal și de procedură fiscală: cine câștigă și cine pierde
Ministerul Finanțelor a pus în...
"Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil. Este o problemă generală pe care o cunoaştem şi care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident", le-au răspuns reprezentanţii băncii clienţilor care au reclamat incidentul.
Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.
De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, apare mesajul: "O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine".
În plus, este specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor a pus în...
Când Thongbue Wongbandue, un...
BNR avertizează că, în ciuda...
Autoritatea de Supraveghere...
Curtea Constituțională a respins ca neîntemeiată...
Crescătorii de porci și păsări...
Finanțele vor să reducă...
Datele publicate de INS arată...
Putin: SUA fac „eforturi...
Cursul valutar anunțat de Banca...
În şedinţa de joi a Guvernului...
Guvernul modifică programul de...
Guvernul pregătește adoptarea...
Bursa de Valori București a deschis joi în scădere pe...
România poate evita recesiunea...
Camera de Comerț și Industrie a...