Negrescu: România e în criză. Firmele, prinse sub presiunea taxelor și a inflației
Majorarea taxelor nu a fost o...
"Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil. Este o problemă generală pe care o cunoaştem şi care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident", le-au răspuns reprezentanţii băncii clienţilor care au reclamat incidentul.
Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.
De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, apare mesajul: "O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine".
În plus, este specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Majorarea taxelor nu a fost o...
Revoluție în energie: românii...
Bursele asiatice și americane...
Firmele din România se...
Curtea de Conturi avertizează...
Înmatriculările auto au crescut...
Prețurile producției...
Cel mai mare furnizor global de...
Libia revine în prim-planul energetic: noi descoperiri...
Agricultura se dovedeşte a fi...
Banca Naţională a României...
Mesaj ferm cu privire la...
Președinta BCE, Christine...
Camera de Comerț și Industrie a...
Ministrul Finanţelor a anunţat...
Românii mizează pe gustul...
Se majorează/indexează...
Ministerul Energiei confirmă că...