"Lucrăm la remedierea situaţiei şi la returnarea sumelor în conturile clienţilor în cel mai scurt timp posibil. Este o problemă generală pe care o cunoaştem şi care o să se remedieze în cel mai scurt timp. Ne pare rău pentru incident", le-au răspuns reprezentanţii băncii clienţilor care au reclamat incidentul.
Aceştia au subliniat că, din cauza volumului încărcat de apeluri, liniile de suport nu funcţionează în parametrii normali.
De asemenea, pe site-ul băncii, la Starea Serviciilor, apare mesajul: "O parte din tranzacţiile cu cardul efectuate în weekend au fost dublate. Situaţia va fi remediată cel târziu în cursul zilei de mâine".
În plus, este specificat faptul că serviciile ING Home'Bank Web, ING Home'Bank Mobile şi Call Center au o "disponibilitate parţială".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Gemfields intră în atenția...
Peste 6500 de firme și-au...
Creșterea masivă a...
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Ministerul Finanțelor a lansat...
Băncile au revizuit în scădere...
Alin Burcea, președintele ANAT...
Leul s-a întărit vineri în fața...
Fondul Monetar Internațional...
Sistemele ANAF au căzut din...
Dobânzile interbancare...
Compensarea locală a facturilor...
Industria auto trage un semnal...
Taxarea inversă este un...
Liderii Chinei și Statelor...
Elon Musk și Donald Trump au...
Curtea de Conturi a României a...