Exim Banca Românească se lansează miercuri, oficial, pe piaţa de banking
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Logo
Logo
Exim Banca Românească se lansează miercuri oficial pe piaţa bancară.

Exim Banca Românească se lansează miercuri oficial pe piaţa de banking ca bancă universală de top, 100% românească, cu servicii complete pentru persoane fizice şi juridice.

"De astăzi devine oficială schimbarea denumirii EximBank în Exim Banca Românească, o bancă românească de top - poziţia a 8-a în clasamentul băncilor după activele administrate, un partener de banking de încredere pentru persoane fizice şi juridice. Deşi ne schimbăm denumirea, rămânem consecvenţi în ceea ce priveşte misiunea noastră: să susţinem creşterea prosperităţii în România, să construim parteneriate durabile pentru bunăstarea socială şi performanţa economică a clienţilor noştri prin accelerarea intermedierii financiare. Banca va continua să îşi desfăşoare activitatea pe cele două direcţii principale: activitate în nume şi în cont propriu - ca orice altă bancă comercială universală de pe piaţă, respectiv activitate în numele şi în contul statului - independent de componenta comercială, va acţiona în continuare pe segmentul garanţiilor şi asigurărilor de stat, conform mandatului primit din partea statului român. Întreaga noastră strategie de business se concentrează pe construirea unei baze solide pentru creşterile viitoare şi avem încredere că vom reuşi să facem acest lucru aşa cum am reuşit să ne dezvoltăm accelerat în ultimii 10 ani, construind un brand puternic pe piaţa bancară", a spus Traian Halalai, preşedintele executiv al Exim Banca Românească.

Oficialul băncii a adăugat că, în ceea ce priveşte liniile strategice generale, Exim Banca Românească îşi propune să crediteze responsabil, să încurajeze economisirea şi în general, să sprijine toţi clienţii cu consiliere şi soluţii financiare potrivite, fie ei clienţi retail, corporativi sau din sectorul public.

Pe segmentul persoanelor fizice, banca se va concentra pe atragerea de resurse în lei şi valută, inclusiv depozite la termen şi conturi de economii, iar pentru companii va urmări structurarea unei oferte de produse care să acopere întregul ciclu de finanţare al acestora, concomitent cu menţinerea abordării personalizate pentru anumite segmente de clienţi corporate.

Modelul eficient şi flexibil al reţelei teritoriale - 83 de sucursale destinate persoanelor fizice şi microîntreprinderilor şi 26 de Centre de Afaceri dedicate exclusiv segmentului corporate, permite băncii să fie aproape de clientela de retail şi corporate şi să implementeze diverse programe de dezvoltare româneşti şi europene.

După finalizare fuziunii dintre EximBank şi Banca Românească la sfârşitul anului trecut, Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor EximBank a apobat schimbarea denumirii băncii în Exim Banca Românească, începând din 10 mai 2023, subliniind astfel extinderea adresabilităţii băncii şi către persoanele fizice.

Odată cu schimbarea denumirii, banca va avea şi o nouă identitate de brand. Aceasta are ca element central fuziunea dintre cele două bănci, valorificând notorietatea celor două branduri - prin păstrarea prescurtării Exim şi alăturarea denumirii Băncii Româneşti, şi include în paleta de culori tricolorul (roşu, galben şi albastru) pentru accentuarea "naţionalităţii" băncii şi promovarea valorilor româneşti.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Rheinmetall vrea crearea unui consorțiu european de armament

Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...

Întâlnire crucială între Ursula von der Leyen și Xi Jinping

Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...


pixel