Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Numită Study, noua aplicaţie de la Facebook, colectează date despre perioada dedicată utilizării aplicaţiilor instalate pe un dispozitiv, dar şi despre activităţile de interes, ţara de provenienţă, dispozitivul deţinut de utilizator şi tipul reţelei folosite.
Facebook a anunţat că participanţii vor fi recrutaţi prin intermediul reclamelor la aplicaţie, ce pot fi accesate de utilizatori care se pot înregistra şi, dacă se califică, vor fi invitaţi ulterior să descarce aplicaţia din magazinul Google Play Store.
În prima etapă, aplicaţia va fi disponibilă doar utilizatorilor din Statele Unite şi India.
''Cercetarea de piaţă ajută companiile să conceapă produse mai bune pentru oameni. Credem că această activitate este importantă pentru a ne ajuta să ne îmbunătăţim produsele utilizatorii Facebook'', a declarat Sagee Ben-Zedeff, manager de produs la Facebook, în cadrul unui mesaj publicat pe blog.
Citește și: Facebook va lansa Libra, cel mai misterios proiect al companiei
"De asemenea, cunoaştem faptul că acest tip de cercetare trebuie să specifice clar la ce se pot aştepta cei care se înregistrează, la modul în care vor fi colectate şi utilizate informaţiile lor şi cum pot renunţa la cercetare în orice moment. Avem o responsabilitate de a menţine informaţiile oamenilor securizate şi în siguranţă. Prin această aplicaţie colectăm cantitatea minimă de informaţii necesare pentru a ne ajuta să concepem produse mai bune'', a adăugat el.
''Study'' de la Facebook ''nu colectează identitatea utilizatorilor, parolele sau conţinutul oricăruia dintre participanţi, cum ar fi fotografii, înregistrări video sau mesaje. De asemenea, nu vindem unor terţi informaţii din aplicaţie şi nici nu le utilizăm pentru reclame personalizate'', a precizat Sagee Ben-Zedeff.
Facebook a declarat despre noua sa aplicaţie ''Study'' că ''oricine utilizează aplicaţie va fi compensat pentru contribuţia la cercetare. Doar persoanele cu vârsta minimă de 18 ani vor fi eligibile pentru a participal la lansare, iar toţi participanţii vor avea posibilitatea de a renunţa în orice moment''.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...