Conform autorităţilor italiene, consumatorii nu sunt informaţi adecvat în privinţa potenţialei folosiri comerciale a unora dintre datele personale care sunt solicitate la înscrierea pe Facebook.
De asemenea, gigantul american a fost amendat "pentru că îi încurajează pe furiş" pe cei care şi-au deschis deja conturi să permită reţelei de socializare să transmită datele lor către terţe părţi, prin preferinţele pre-setate.
Autoritatea de reglementare din Italia a condamnat "practicile agresive" ale Facebook, care încalcă legile privind protecţia consumatorilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Leul s-a menținut stabil marți, 14 octombrie, în fața...
România, printre țările cu cele...
Romgaz a reziliat contractul cu...
Mulți antreprenori sunt interesați de afaceri în care...
ASF lansează „Proiectul...
Energia care alimentează Apple: România devine parte din lanțul verde al...
Firmele care operează prin...
Ghid ANAF pentru veniturile...
Guvernul modifică regulile...
Premiul Nobel pentru Economie...
CCR: ordonanța privind...
Vodafone aduce Samsung în...
Compania Star Assembly, filială...
Ministerul Finanțelor a atras...
Blocajul guvernamental din SUA...
Greșeala pe care o fac mulți...
Leul a început săptămâna în...
ANAF a modificat formularul...