Conform autorităţilor italiene, consumatorii nu sunt informaţi adecvat în privinţa potenţialei folosiri comerciale a unora dintre datele personale care sunt solicitate la înscrierea pe Facebook.
De asemenea, gigantul american a fost amendat "pentru că îi încurajează pe furiş" pe cei care şi-au deschis deja conturi să permită reţelei de socializare să transmită datele lor către terţe părţi, prin preferinţele pre-setate.
Autoritatea de reglementare din Italia a condamnat "practicile agresive" ale Facebook, care încalcă legile privind protecţia consumatorilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Vineri a fost adoptat proiectul...
Înşelătorii prin telefon, în...
Leul a avut o evoluție stabilă...
Pachetul legislativ privind...
Hidroelectrica a lansat oficial...
Prețurile la benzină au scăzut...
Premierul Ilie Bolojan a...
ANAF a declanșat procedura de executare silită împotriva...
Legătura dintre politica...
Prețul aurului a scăzut ușor...
Ședință extraordinară de guvern vineri pentru proiectul...
Rafinăriile independente ale Chinei – cunoscutele...
În 2024, doar 23 de regiuni din...
Donald Trump inflamează din nou...
O simplă greșeală de...
Taxarea inversă la TVA,...
Guvernul strânge cureaua:...
Proiectul de rectificare...
Prosumatorii nu vor fi afectați...
Bursa de la Bucureşti a închis...
ANAF taie banii primăriilor care încalcă legea. Bugetele...
Leul rămâne stabil în fața...
Ministerul Finanțelor confirmă...