Conform autorităţilor italiene, consumatorii nu sunt informaţi adecvat în privinţa potenţialei folosiri comerciale a unora dintre datele personale care sunt solicitate la înscrierea pe Facebook.
De asemenea, gigantul american a fost amendat "pentru că îi încurajează pe furiş" pe cei care şi-au deschis deja conturi să permită reţelei de socializare să transmită datele lor către terţe părţi, prin preferinţele pre-setate.
Autoritatea de reglementare din Italia a condamnat "practicile agresive" ale Facebook, care încalcă legile privind protecţia consumatorilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România a renunţat la un...
Guvernul înăsprește sancțiunile...
Leul s-a depreciat ușor luni,...
Inteligența artificială pregătește cea mai mare...
Guvernul a aprobat un nou model...
PPC accelerează planurile de...
Începând cu 2 septembrie 2025,...
Rabla pentru persoane fizice va...
Inflația a accelerat puternic...
După declanșarea invaziei rusești în Ucraina, statele...
Banca Națională a României a...
Bursa de Valori București (BVB)...
Uniunea Europeană a efectuat...
BNR modifică regulile...
Veste bună pentru angajați: în august 2025, sărbătoarea...
Economistul Mark Zandi avertizează că economia SUA se...
Camera Consultanților Fiscali a...
România ar putea fi noul...
Când și cum poate ANAF verifica...
Reducerea valorii voucherelor...
Măsurile privind reforma...
Ministerul Finanțelor a...