Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei.
Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniază faptul că într-o lume dominată de trenduri trecătoare, clasicul rămâne la fel de actual și atemporal, campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, componente de PR, digital, și in-store.
Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibilă într-o variantă modernizată, cu un concept grafic nou și duce mai departe moștenirea inovației Prof. Dr. Ana Aslan prin complexul anti-age H3 cu ingrediente moderne, adaptate celor mai noi descoperiri în domeniu.
Citește și: Tratamentele Ana Aslan, mit sau adevăr? Milioane de dolari plătite de străini pentru aceste remedii
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul a pus în dezbatere...
ANCPI schimbă termenele pentru...
O propunere legislativă care...
Metroul și transportul de...
Guvernul discută joi modificări...
Magistrații vor ieși mai târziu...
România trebuie să adopte o...
România nu își poate reveni...
Oracle Corp., companie care în...
Bursa americană este zdruncinată de avertismente privind...
Curs valutar BNR, 20 august.
România este campioana UE a...
Loteria Română a înregistrat în...
Numărul locurilor de muncă...
Ministerul Muncii a pus în deszbatere publică o...
Platforma electronică EPIDS...
Curtea Constituțională a...
S-a publicat în Monitorul...
Guvernul schimbă regulile...
APIA reaminteşte că termenul...
Guvernul a aprobat Ordonanța de...