Fiat își închide uzinele din Italia. Seat își trimite angajații în șomaj tehnic
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Guvernul de la Roma a aprobat un decret prin care oferă garanţii de stat în valoare de 6,3 miliarde de euro
Guvernul de la Roma a aprobat un decret prin care oferă garanţii de stat în valoare de 6,3 miliarde de euro
Constructorul auto italiano-american Fiat Chrysler a anunţat miercuri că va închide, temporar, unele din uzinele sale din Italia şi de asemenea va reduce ritmul de producţie ca răspuns la epidemia de coronavirus, transmit Reuters.

Grupul a precizat că a extins măsurile la toate facilităţile sale, inclusiv dezinfectarea tuturor spaţiilor de lucru şi de relaxare, în ideea de a sprijini directivele guvernamentale destinate combaterii răspândirii bolii infecţioase.

Inspecția Tehnică Periodică poate deveni pericol pentru șoferi

"Ca urmare a acestor acţiuni, acolo unde va fi nevoie compania va închide temporar unele uzine din Italia", a informat purtătorul de cuvânt. Acesta a adăugat că uzinele afectate sunt cele de la Pomigliano, Melfi, Atessa şi Cassino, fiecare dintre ele urmând să fie închisă timp de două sau trei zile începând de miercuri şi până sâmbătă.

De asemenea, Fiat Chrysler va face posibilă păstrarea unor distanţe mai mari între angajaţi la locurile de muncă, "ritmurile de producţie zilnică urmând să fie reduse pentru a permite noile procese de producţie modificate".

Separat, constructorul auto spaniol Seat, o divizie a grupului auto german Volkswagen, analizează posibilitatea de a trimite, temporar, în şomaj tehnic angajaţii uzinei de la Barcelona, din cauza extinderii epidemiei de coonavirs, a declarat miercuri un purtător de cuvânt de la Seat.

"În prezent, uzina de la Martorell lucrează în regim normal. Cu toate acestea, există unele riscuri care decurg din COVID-19, care a afectat lanţurile de aprovizionare", a declarat purtătorul de cuvânt de la Seat. Acesta a adăugat că durata şomajului tehnic nu a fost încă stabilită însă liderul sindical Matias Carnero a apreciat că este posibil să dureze între două şi cinci săptămâni şi ar putea afecta aproximativ 7.000 de angajaţi de la această uzină.

Toate aceste decizii sunt o nouă dovadă că epidemia de coronavirus ar putea afecta piaţa auto, şi aşa dificilă, din Europa. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

BNR: Câţi bani au românii în depozitele bancare

Banca Naţională a României a publicat cifrele privind...

ANOFM: Încep 139 de programe de formare profesională

139 programe de formare profesională vor începe în luna...

Florin Georgescu (BNR): Avem un capitalism semi-socialist

Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...

ANPC verifică magazinele online Temu și Shein

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...

Directorul JPMorgan, vești bune despre economia americană

Anul trecut, banca pe care o conduce Jamie Damon, a...

Deturnare de ... aluminiu la Bursa Metalelor de la Londra

Nu a durat mult până când cineva a găsit o modalitate de...

Cum poate achiziționa China cipurile Nvidia interzise

Altfel spus, nimic nu este imposibil.

Curs valutar BNR. Una caldă, alta rece pentru leu

Curs valutar BNR, 23 aprilie 2023.

Șoferii pot achita Rovinieta pentru 10 zile prin SMS

O veste bună vine pentru șoferii care au nevoie de...


pixel