Flanco a înregistrat o creștere de 40% la vânzările online, de Black Friday

Autor: Matei Ion
Data publicării:
Campania de Black Friday durează mai mult de o lună
Campania de Black Friday durează mai mult de o lună
Flanco Retail a înregistrat o creștere de 40% la vânzările online, în cea de-a 10-a ediție de Black Friday, pe când traficul în magazinele fizice a continuat să fie în scădere cu aproximativ 25%, din cauza normelor de auto-izolare și distanțare socială

Anul acesta, campania de Black Friday se desfășoară între 23 octombrie și 30 noiembrie, în toate magazinele din țară și pe flanco.ro, pentru a oferi clienților timp suficient să-și aleagă produsele dorite și pentru a respecta normele de distanțare socială la casele de marcat.

Cei mai mulți clienți s-au orientat către produse de la branduri renumite și produse superioare calitativ. Astfel, televizoarele 4K cu diagonale mari, între 65”-75’’ au avut creșteri de peste 65%, iar laptopurile MacBook au înregistrat o creștere de peste 40%.

O altă categorie de produse care a fost vedeta acestei ediții de Black Friday a fost cea a produselor care au oferit confort suplimentar și utilitate caselor românilor. Astfel, purificatoarele de aer au înregistrat vânzări de 6 ori mai mari, în timp ce dezumificatoarele au avut o creștere cu până la 4,5 ori mai mare. Aspiratoarele robot, dar și cele verticale au avut creșteri de peste 60%, iar mopurile cu aburi, peste 65%. Aparatele electrice de făcut pâine au avut creșteri de peste 80%, blenderele – peste 55%, iar grătarele electrice de peste 90%.

Black Friday. 1000 de telefoane cumpărate în 36 de SECUNDE

„Anul acesta tendințele de cumpărare s-au schimbat în mod clar, iar lumea se adaptează inclusiv prin selecția de electrocasnice la noul stil de viață, de interior, de casă. În ce privește segmentele de preț, dacă în anii trecuți clienții se orientau spre produse din zona medie, anul acesta, cele mai vândute produse au fost cele de la branduri renumite, de calitate superioară și care oferă un confort suplimentar”, declară Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco România. ”Este de la sine înțeles acest trend, având în vedere că mulți dintre români petrec mai mult timp acasă și își doresc să facă din propriul cămin un loc în care să poată da randament la serviciu, dar, în același timp, și un loc în care să se poată relaxa, având în vedere restricțiile impuse de autorități.”

Categoria de IT își păstrează tendința accelerată de creștere, astfel că s-a dublat numărul de tablete vândute, iar PC-urile au avut creșteri de peste 60%. În această categorie intră și dispozitivele care facilitează telemunca: vânzările de camere web au crescut de 20 de ori față de anii trecuți, routerele de peste 4,5 ori și smartwatch-urile au crescut cu peste 70%.

„Școala de acasă și telemunca sunt tendințe care nu ne vor părăsi prea curând, iar acest lucru se observă și în vânzările de anul acesta. Românii au pus în coșurile fizice sau virtuale, în jur de 20.000 produse din categoria IT&C”, declară Cătălin Croitoru, Director de Achizitii Flanco România.

Nici produsele care, în mod normal, erau cele mai căutate de Black Friday – frigidere și mașini de spălat rufe - nu au înregistrat o scădere, ci din contră, frigiderele și congelatoarele au crescut cu peste 50%, iar mașinile de spălat rufe cu uscător încorporat, cu peste 40%.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

BVB
Indici bursieri
Eoliene și panouri solare / Foto: Freepik
Oare ce se va întâmpla?

Șoc pe piața petrolului! Prețurile s-au dus de-a dura

Așa ceva nu s-a mai întâmplat din decembrie 2021. 

Sebastian Burduja
Chelneriță vorbește cu oamenii de la o masă / Foto: Freepik
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Eutelsat / FOTO: Site-ul oficial al Eutelsat

Eutelsat ar putea înlocui Starlink în Ucraina?

Posibilitatea ca Ucraina să piardă accesul la internetul...

Vaccin / FOTO: Freepik
Dolari
Bani
Locuri de muncă

Cauți job în România sau Europa? Sunt zeci de mii de oferte

Informațiile au fost publicate miercuri și reflectă o...

FMI

FMI anunță când va începe Polonia să reducă dobânda în 2025

Anunțul a fost făcut în cadrul Congresului Financiar...

Bayer se confruntă în continuare cu mari probleme

Gigantul Bayer, pierderi uriașe în 2024: Ce va fi în 2025?

În 2024, grupul din Leverkusen a suferit o pierdere netă...

Fals / FOTO: Pagina de Facebook a ANAF

ANAF avertizează: Mesaje SMS false în numele instituției

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF)...

Cazino
Târg imobiliar

Programul „Noua Casă” 2025. Care este noul plafon

Guvernul menține programul Noua Casă și în 2025, alocând...

Emoji / FOTO: Captură ecran
Geolog / Foto: Freepik
Mașini noi / sursa foto: Freepik.com
Foto: George Călin / Inquam Photos / Ilustrație: Oana Pavelescu
Declaratia unica 2025
Frontul din Ucraina / Foto: canalul de Telegram al președintelui Volodimir Zelenski
Sediul Ministerului Finanțelor / Foto: Silviu Matei / Agerpres
Nuscale
Donald Trump / Foto: Casa Albă / Flickr
Navă cargo / Foto: Freepik
IKEA

pixel