Facturezi, ai clienți, dar rămâi fără bani. Unde se rupe, de fapt, cash-flow-ul
Pentru o mare parte din...
Una dintre cele mai mari companii media din lume, Disney, l-a numit din nou în funcţie pe fostul său director executiv, Bob Iger. El îl înlocuieşte pe Bob Chapek, care a preluat funcţia de director executiv în februarie 2020. Acţiunile Disney au scăzut cu peste 40% în acest an, iar compania a investit miliarde de dolari în serviciul său de streaming Disney+, care înregistrează pierderi.
Decizia domnului Iger de a demisiona în 2020 a fost o surpriză, după ce a condus mai multe proiecte majore şi a lansat reţeaua de streaming a Disney. Susan Arnold, care conduce consiliul de administraţie al companiei, a declarat că Iger este "în postura unică" de a conduce Disney într-o "perioadă din ce în ce mai complexă de transformare a industriei", citează Rador.
Netflix caută soluții pentru a câștiga și mai mulți bani iar recent a anunțat o nouă metodă pentru a atinge acest deziderat. Serviciul de streaming și-a anunțat marți acționarii că intenționează să monetizeze partajarea credențialelor, acest lucru urmând să se întâmple la începutul anului viitor. În funcție de abonament, până acum nu era posibil ca mai mult de un anumit număr de utilizatori să acceseze conținutul în același timp.
Dacă înregistrările aveau loc una după alta, conturile puteau fi partajate de câte ori se dorea. Netflix estimează că 100 de milioane de gospodării din întreaga lume utilizează această platformă fără să plătească.
Având în vedere numărul redus de abonați de la începutul anului, grupul american nu mai vrea să permită partajarea dat fiindcă acest lucru este o posibilă sursă de venit. În America Latină, Netflix a efectuat recent un test în care fiecare subcont costa 2,99 dolari în plus. O strategie similară va fi implementată la nivel mondial la începutul anului 2023.
Mesajul transmis de Netflix spune că: "Am ascultat feedback-ul consumatorilor și vom implementa posibilitatea ca persoanele care au închiriat anterior profiluri Netflix să le convertească în profilurile lor, iar proprietarii de profiluri să își gestioneze mai ușor dispozitivele și să plătească pentru altele" , dacă se dorește acest lucru.
Despre faptul că Netflix vrea să își mărească veniturile se știe deja din această vară, atunci când a a apărut zvonul conform căruia se vor introduce pe platforma de streaming și reclame însă acest lucru nu a fost însă confirmat de companie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Pentru o mare parte din...
Blocajul financiar la nivelul...
Transferul părților sociale intră sub reguli stricte în...
Populația poate cumpăra,...
Patiserii din România vor scoate pe piață peste șapte...
Ministrul german de Finanțe,...
Companiile românești traversează o perioadă critică,...
Industria de procesare a cărnii...
Elon Musk, deja cel mai bogat...
România a depus oficial, vineri...
Departamentul de Justiție al...
Guvernul a pus în dezbatere un...
Al doilea hidroagregat al...
Trecerea de la vechiul sistem...
Autoritățile din Finlanda au pus sechestru pe o vilă de...
Firma cu un singur angajat și...
Profesorul universitar Mircea...
Liderii Uniunii Europene au...
Tarifele reglementate...
Guvernul a decis soarta fibrei...
Uniunea Europeană a amânat aprobarea și semnarea...
Proiectul drumului de mare...
Adoptarea unui contingent de...
Diaspora continuă să rămână un...