IMM România cere îngheţarea salariului minim pentru anul 2026
IMM România solicită menţinerea...
”Acest experiment reușit ne-a permis să demonstrăm fezabilitatea tehnică a mijloacelor feroviare de transport fără conductor”, a comentat SNCF. Trenul dronă a parcurs o distanță de patru kilometri, fiind dirijat de la alți câțiva kilometri.
În timpul testului, camerele de luat vederi instalate pe locomotivă au perms conductorului să asigure, de la distanță, comenzile de frănare și de accelerare. Datele au fost transmise prin satelit și prin rețeaua celulară privată LTE.
Citește și Proiecte faraonice de tuneluri spectaculoase. Alții pot
”Este o mare premieră pentru sistemul feroviar. Acest experiment reușit constituie o etapă fondamentală în realizarea trenurilor e mâine”, a aplaudat Luc Laroche, directorul acestui proiect la SNCF.
Potrivit agenției France Presse, astfel de garnituri total automatizate - de călători și de marfă - ar urma să devină pe deplin funcționale în 2023.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
IMM România solicită menţinerea...
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...
Leul s-a menținut stabil marți, 14 octombrie, în fața...
România, printre țările cu cele...
Romgaz a reziliat contractul cu...