Vânzarea de terenuri te poate face plătitor de TVA: când ești obligat să te înregistrezi
Persoanele fizice care vând...
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi decât în anul precedent. Printre cele mai căutate produse au fost: cozonacul, ouăle, carnea de miel, pasca, vopseaua de ouă și untul. În medie, comenzile au avut o valoare cu 19% mai mare decât în 2023.
„Anul acesta, de Paște, am observat un interes în creștere pentru comandarea online a alimentelor proaspete și întreaga noastră echipă a lucrat cu motoarele turate pentru a asigura o experiență foarte bună cu fiecare comandă. De exemplu, în Săptămâna Mare, top 5 cei mai harnici livratori din echipa noastră au dus la domiciliul clienților peste 1.000 de comenzi. Clienții au profitat de oferta variată și de prețurile bune pe care le-am pregătit împreună cu producătorii locali și micii artizani, iar în cea mai aglomerată zi, Vinerea Mare, au plasat cu 9% mai multe comenzi decât în 2023,” a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.
Peste 123.000 de ouă, 4.600 de cozonaci și pască au fost livrate online
În topul celor mai comandate categorii de produse au fost: apa, legumele și fructele proaspete, verdețurile și ierburile aromatice, brânzeturile și produsele lactate, făina, zahărul și produsele gourmet, dar și băuturile carbogazoase. În total, în Săptămâna Mare au fost comandate 123.480 de ouă, peste 7.000 de kilograme de miel, peste 4.600 de cozonaci și pască. De asemenea, clienții au adăugat în coș peste 14.000 de sticle de vin, cu 760 de etichete diferite.
Cea mai mare comandă de Paște: 3.639 de lei
Alături de produsele tradiționale de Paște, clienții au adăugat în coș și înghețată și deserturi congelate care au înregistrat o dublare a comenzilor comparativ cu anul trecut. De asemenea, băuturile necarbogazoase și siropurile au înregistrat o creștere de 49% a cererii. Fiindcă anul acesta Săptămâna Mare s-a suprapus și cu 1 mai, ziua care marchează și debutul sezonului de grătare și timp petrecut în aer liber, clienții Freshful au plasat cu 46% mai multe comenzi de mici și specialități de carne proaspătă. Cea mai valoroasă comandă plasată în Săptămâna Mare a avut valoarea de 3.639 de lei și a fost livrată în Sectorul 1, iar cea mai complexă comandă a avut 180 de articole și fost livrată în Sectorul 3. În plus, cel mai loial client a plasat 5 comenzi în Săptămâna Luminată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Persoanele fizice care vând...
Investitorii individuali români...
Informaţia momentului de la...
Lipsa unei strategii naționale, adăposturi construite...
APIA avertizează: decizia AFM de suspendare a Rabla Auto...
Comisarii pentru protecţia consumatorilor au aplicat,...
Cele mai importante economii...
Leul s-a depreciat, miercuri, în raport cu principalele...
Plafonarea adaosului comercial...
ANAF subliniază importanţa...
Moscova trage un semnal de...
Proiectele de acte normative...
Dolarul american prinde avânt...
Salarii înghețate în companiile...
Giganții chinezi ai...
Guvernul a flexibilizat cadrul...
Ministerul Finanțelor a emis un...
Băncile centrale își sporesc...
3,5 milioane de gospodării ar...