Cifra zilei: 13.481 de firme au pus lacătul pe ușă în România
Această tendință reflectă...
Gerke Witteveen vicepreședinte UNSAR, a afirmat că piața asigurărilor din România are în față un drum lung pentru a ajunge la maturitate: ”Eu personal sunt din Olanda, unde avem o istorie de decenii a asigurărilor de viața și oameni sunt obișnuiți cu aceste produse pe când aici în România, piața este încă tânără, vorbim de 20, 25 de ani, dar e un proces lung. Aici vreau să punctez că UNSAR împreună cu a ASF și ISF am mers de mai mulți ani pe educația financiară. Sunt multe inițiative la nivelul școlilor gimnaziale, licee, universități și bineînțeles pentru publicul general și vorbim despre asigurări, despre de aduc și de ce sunt importante”.
Reprezentantul UNSAR a explicat mai departe, în contextul asigurărilor de viață mai ales, că acestea au trei dimensiuni: ”În primul trebuie să punctez importanța unui sistem de asigurare sănătoasă pentru țară. Prima dimensiune este constituită din clienții către care se plătesc 3,7 milioane de euro în daune, pentru toate asigurările” a afirmat vicepreședintele UNSAR care apoi a continuat spunând că: ”O sumă mare care ajută oameni zi de zi atunci când se întâmplă evenimente nefericite sau fericite”.
Gerke Witteveen a trecut apoi la a doua dimensiune care este societatea în sine: ”Pentru că tema de astăzi este sprijinul pe timp de criză iar asigurările exact pentru astfel de momente sunt. Asigurările atenuează șocurile crizei economice la nivelul societății, atunci când oameni nu au bani iar societatea trece printr-o perioadă mai grea. În general asigurătorii ajută mult, este un fel de stabilizator de economii”, a punctat expertul olandez.
Vicepreședintele UNSAR a trecut la a treia componentă: ”A treia, bineînțeles, este ce aduce sistemul de asigurare an de an în economie. Aduce 3 miliarde de lei la PIB-ul României. Deci este un sector unde lucrează mai mult 80 de mii de oameni, deci chiar în sine, ca sector economic, asigurarea e deja un sector important și cu mult potențial să creștem”, a conchis Gerke Witteveen, vicepreședintele UNSAR.
Citește și:
Valentin Ionescu (ASF): Asigurarea poate înlocui venitul în anumite condiții
Valentin Ionescu, președinte ISF și Director General al Direcției Generale Asigurări ASF, a participat la dezbaterea ”Asigurările de viață: Stimul pentru economie, sprijin pentru consumatori pe timp de criză”, eveniment organizat de Fundația Institutul de Studii Financiare și trustul de presă DC Media Group, trust media din care fac parte DCNews, DCBusiness, DCMedical, StiriDiaspora.ro, DefenseRomania.ro, Spectacola.ro, Astrosens.ro, RadioDCNews.ro și DCNewsTV.
Valentin Ionescu a început cu câteva explicații despre ceea ce înseamnă asigurările: ”Asigurările de viață, în primul rând, sunt un sprijin pentru orice familie din România, dacă își încheie o asigurare de viață, și, bineînțeles, indirect, pentru pentru economie per ansamblu. Acest lucru se întâmplă pentru că deținerea unei asigurări de viață, și o să discutăm de cele două tipuri de asigurări de viață cele mai uzitate, pot să îți ofere un anumit confort în situații dificile, situații de criză, în situații de pandemie, așa cum s-a văzut în ultimii ani. Îți poate oferi o sumă de bani atunci când este nevoie de ea. Dar, trebuie reținut că trebuie un angajament pe termen lung de plată a primelor și de menținerea polițelor în vigoare, lucru care este foarte important”, a explicat Valentin Ionescu, Președinte, ISF și Director General al Direcției Generale Asigurări, ASF. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
Dana Tănase, directorul...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...