Google, Facebook și Amazon, vizate de noi reglementări UE
Autor: Matei Ion
Data publicării:
Reguli noi pentru Google, Facebook și Amazon
Reguli noi pentru Google, Facebook și Amazon
Google şi Amazon vor fi obligate să informeze companiile cum stabilesc ierarhia produselor pe platformele lor, în timp ce Facebook şi alte companii de tehnologie vor fi mai transparente în privinţa termenilor şi condiţiilor, potrivit noilor reglementări ale Uniunii Europene adoptate miercuri, transmite Reuters.

Parlamentarii europeni au adoptat miercuri noile reglementări, care trebuie aprobate în următoarele luni de Consiliul European, înainte de a intra în vigoare. Negociatorii celor trei organisme europene au ajuns  la un acord politic în februarie.

Citește și: Scranos, noua amenințare descoperită de Bitdefender

Noile reglementări, care vor acoperi 7.000 de companii online, se referă la pieţele de comerţ electronic, magazinele de aplicaţii, media socială şi site-urile care compară preţurile.

Produsele Google Play, Shopping şi Search, App Store al Apple, Store and Bing al Microsoft, Marketplace al Amazon, eBay, Fnac Marketplace, Instagram al Facebook, Skyscanner, Yahoo! şi DuckDuckGo sunt unele dintre companiile afectate de reglementări.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...


pixel