Proiectul Ro-HydroHub. Câciu: ”Este un model care trebuie perpetuat”
La Palatul Victoria, a fost...
"Încrederea este fundamentală pentru a construi un ecosistem sănătos, iar noi ştim că încrederea faţă de publicitate, în lume, este probabil la cel mai scăzut nivel", a recunoscut Mark Howe, responsabil în cadrul Google de industria publicităţii online în Europa, într-o conferinţă de presă.
În 2017, gigantul american a retras 3,2 miliarde de anunţuri care încălcau principiile sale (contrafacere, conţinuturi necorespunzătoare sau periculoase etc.), cu 28% mai mult decât în 2018.
Anul trecut, "am depus un efort concertat pentru a-i combate pe 'actorii rău intenţionaţi' care sunt la originea numeroaselor anunţuri publicitare rău intenţionate, şi nu doar anunţurile publicitare în sine", a precizat Scott Spencer, director de publicitate la Google, într-un comunicat postat online. "Inteligenţa artificială face cea mai mare parte din treabă. Ea este capabilă să identifice tendinţele şi să aplice modele la scară mare, în timp ce echipele umane definesc parametrii şi examinează nuanţele", a explicat Mark Howe.
Citește și: Amendă uriașă pentru Google. A încălcat Regulamentul GDPR
Aproape un milion de conturi rău intenţionate au fost astfel identificate şi închise, un număr dublu faţă de 2017.
"Primim întrebări din toate părţile, de la utilizatori interesaţi de 'fake news' la clienţi care vor să se asigure că cei care le vor publicitatea sunt persoane reale", şi nu roboţi, a mai spus Mark Howe.
Giganţi ai internetului precum Google sau Facebook au luat măsuri pentru înăsprirea condiţiilor de utilizare, ca reacţie la creşterea gradului de conştientizare la nivel mondial asupra riscurilor de manipulare în alegeri prin campanii ţintite în mediul online.
În 2018, Google a introdus măsuri privind anunţurile electorale din SUA, pentru alegerile de la mijloc de mandat. Aproape 143.000 de anunţuri publicitare politice au fost verificate, iar compania a publicat un raport asupra finanţării acestor anunţuri.
Sunt prevăzute măsuri similare pentru alegerile europene şi pentru cele din India în 2019.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
La Palatul Victoria, a fost...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...