România, mai aproape de o evaluare pozitivă Moody's
Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, și-a exprimat...
Dacă sindicatul United Auto Workers decide să facă grevă împotriva celor trei mari producători auto din Detroit (Ford Motor, General Motors și Stellantis), după ce contractele de muncă vor expira luna viitoare, lipsa muncitorilor din punctele de producție ar duce la o pierdere economică de peste 5 miliarde de dolari după 10 zile, potrivit Anderson Economic Group, o firmă de consultanță americană.
Ultima rundă de negocieri din 2019 a eșuat iar drept consecință, membrii sindicatului United Auto Workers (UAW) au intrat într-o grevă națională de 40 de zile împotriva General Motors, care a costat compania 3,6 miliarde de dolari, scrie CNBC.
În perioadele de negociere anterioare, UAW a selectat o companie dintre cele trei și a direcționat eforturile inițiale de negociere către această firmă, inclusiv amenințarea cu greva. Noua conducere a sindicatului, în schimb, nu a promis să limiteze astfel de eforturi la un singur producător auto, lăsându-i pe toți trei să facă alegerile dorite.
"Este un an diferit față de 2019", a declarat joi directorul executiv al AEG, Patrick Anderson, în timpul unui webinar cu Asociația Presei Auto. "Este un mediu diferit acum", a completat acesta.
Președintele UAW, Shawn Fain, în timpul unui eveniment, a reafirmat că expirarea contractelor sunt termene limită, nu sugestii. El a declarat că sindicatul nu are planuri de a prelungi contractele actuale pentru a permite continuarea negocierilor fără grevă, ceea ce era o practică obișnuită anterior.
Pierderile General Motors ar fi de 380 de milioane de dolari în cazul unei greve de 10 zile, potrivit AEG. Aceasta se compară cu estimări de 325 de milioane de dolari pentru Ford și un impact de 285 de milioane de dolari pentru Stellantis.
Estimările AEG nu includ salariile de grevă ale UAW sau evaluările pentru salariile de grevă, indemnizațiile de șomaj sau taxele de șomaj, impozitele pe venitul din salarii și alte costuri potențiale.
O grevă simultană, împotriva celor trei companii auto, ar provoca probabil efecte de propagare mai rapid, în special pentru furnizorii în dificultate care încă încearcă să se recupereze după o producție mai mică cauzată de problemele lanțului de aprovizionare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministrul Finanțelor, Alexandru Nazare, și-a exprimat...
Deputatul ucrainean Andrii...
Luni, de la ora 19:00, Guvernul...
CNAIR anunță că emiterea...
Guvernul adoptă Pachetul II de...
PPC Energie a venit cu o...
Uniunea Europeană pregătește un...
Ministerul Investițiilor și...
BNR a publicat astăzi noile...
DCBusiness a consultat...
Deficitul bugetar s-a ținut...
Decizia CFR SA de a anula zeci...
Ministerul Mediului, Apelor și...
Economia Coreei de Nord a bifat în 2024 cea mai...
Confederația Patronală...
Pregătiți portofelul, pentru că...
ASF a scos la concurs postul de...
Guvernul a adoptat joi, 28...
Într-o perioadă în care...
Ministerul Finanțelor a...
România trăiește sub semnul...
CFR SA a emis o nouă notificare...