Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea mare retailer de îmbrăcăminte din lume, a raportat o creştere de 12% a vânzărilor nete în perioada decembrie 2022 - februarie 2023, iar în monedă locală vânzările au urcat cu 3%, transmite Reuters.
În primul trimestru fiscal al H&M, vânzările nete au urcat la 54,9 miliarde de coroane suedeze (5,26 miliarde de dolari), în timp ce analiştii se aşteptau la 54,4 miliarde de coroane suedeze.
Excluzând Rusia, Belarus şi Ucraina, creşterea vânzărilor net ar fi fost de 16%, iar în monedă locală, de 7%, a precizat grupul suedez. Acesta este în mijlocul unui program de reducere a costurilor cu două miliarde de coroane suedeze anual,economiile făcute în urma concedierilor şi a altor măsuri urmând să-şi arate efectele din semestrul doi din 2023.
Compania anunţa în noiembrie că va renunţa la aproximativ 1.500 angajaţi şi va înregistra costuri legate de restructurare de aproximativ 800 milioane de coroane suedeze în trimestrul patru.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Leul dă semne de stabilitate și...
Premierul interimar Cătălin...
Analistul economic Adrian...
Piața monetară din România a...
România va încasa, pe 10 iunie, 1,3 miliarde euro din...
ANAF actualizează formularul 100, apare o nouă obligație...
România face un pas decisiv...
Dolarul încetinește ușor după...
Curtea de Conturi a finalizat...
Bursa de Valori București...
Într-un vast depozit de la...
Pariuri limitate prin lege:...
Grupaj de știri.
Analistul economic Adrian...
Atenuarea tensiunilor...
Adrian Negrescu a afirmat în...
BET și BET-NG în scădere, BET-FI și BET-BK în ușoară...
O înțelegere temporară cu...
În contextul instabilității...
A fost suficient un weekend de...