Printre victimele Telefonica SA, companie deținută de O2, s-au numărat navetiștii care nu mai puteau să afle programul autobuzelor. Sistemele de la bordurile celor 8.500 de autobuze londoneze nu mai funcționau astfel că acestea nu mai puteau fi localizate.
Ecranele cu informații din stații nu mai afișau nici ele nimic din cauză că sistemul de transmistere a datelor era căzut.
Navetiștii nu s-au putut folosi nici de cele 11.500 de biciclete ale municipalității pentru că terminalele de plată nu erau nici acestea funcționale și tot din cauza problemelor furnizorului de teledomunicații.
Pe lângă faptul că mai multe companii dependente de serviciile O2 nu și-au putut desfășura activitatea, milioane de oameni nu au putut să își folosească deloc telefoanele mobile pe tot parcursul zilei de joi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.
Cristina Popescu, directorul...
Șocul comercial declanșat de...
Numărul firmelor dizolvate, în scădere cu 8,73% în...
China acuză SUA de abuz...
Producţia de ţiţei a României a scăzut cu 7, 6% în...
Cifrele săptămânii de la Bursa...
Potrivit unui studiu, circa 15%...
Ucraina ar putea avea nevoie să importe până la 6,3...
Preşedintele Renault,...
Un avion Boeing destinat Chinei...
Numărul locuinţelor asigurate...
Redacţia DC Business vă urează...
Grupaj de ştiri.
În noile condiții generate de războiul tarifelor,...
Indicele dolarului scade sub pragul de 100, în timp ce aliați tradiționali...
Cererea globală de cupru explodează: investiții de peste...