HBO pe drumul succesului! Izolarea la domiciliu le-a crescut audiența cu 40%

Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld''
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld''
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld'', a asigurat marţi că audienţa sa a crescut cu 40% din 14 martie, dată la care a început izolarea la domiciliu a unui mare număr de cetăţeni ca urmare a crizei coronavirusului, relatează EFE.

Potrivit serviciului de "streaming", în ultima săptămână au crescut foarte mult vizualizările comparativ cu săptămânile anterioare, astfel încât HBO a egalat numărul accesărilor de la sfârşitul sezonului final al serialului "Game of Thrones" difuzat anul trecut şi una din producţiile cu cele mai multe vizionări în epoca televiziunii online.

Ce s-a dezbătut pe Twitter în 2019. Filme, incendii, Donald Trump

De asemenea, în aceste ultime zile "vizualizarea compulsivă de seriale" - concept prin care HBO se referă la vizionarea a peste trei sau patru episoade succesive - a crescut cu 65%, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare.

A crescut de asemenea şi audienţa postului tradiţional HBO în SUA, la fel ca şi restul canalelor în această perioadă de izolare care afectează peste o treime din populaţia ţării.

Totuşi, în marea parte a SUA sau în alte ţări din America Latină sau Europa, HBO nu a înregistrat o creştere a numărului de abonaţi, astfel încât creşterea audienţei este pusă pe seama abonaţilor deja existenţi.

Noul sezon al serialului "Westworld", lansat săptămâna trecută este conţinutul cel mai vizualizat pe HBO, alături de "Euphoria" care şi-a dublat cifrele.

Alte producţii care şi-au dublat numărul vizualizărilor au fost "Big Little Lies", "Chernobyl", "Game of Thrones" şi "His Dark Materials".

Consumul masiv de conţinut online în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19 a obligat totodată autorităţile să ceară unor platforme să îşi diminueze calitatea conţinuturilor pentru a nu supraîncărca reţelele.

Prin urmare, Netflix şi Amazon Prime Video au anunţat deja că vor adopta această măsură în aceste vremuri de carantină impuse de noul coronavirus.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Haier
Bursă / Foto: Freepik
Eoliene și panouri solare / Foto: Freepik
La aproape șanse ani de la deschiderea procedurii de insolvență
Registrul Comertului
Bărbat furios cu un telefon în mână
Decizia tribunalului
Asigurare RCA
Banca Centrală Europeană
Dolari și ruble
Președintele SUA Joe Biden este furios pe saudiți / Foto: Casa Albă
Ministerul Finanțelor
Donald Trump / Foto: Arhiva Casei Albe / Flickr
Bursa de Valori de la București / FOTO: Facebook
Foto: Pexels.com
Bani / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Muncitor al ELCEN
Știrile dimineții

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi explorăm subiecte care aduc în prim-plan decizii...

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

TikTok / Foto: EPA/ERIK S. LESSER / Agerpres
Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

pixel