HBO pe drumul succesului! Izolarea la domiciliu le-a crescut audiența cu 40%

Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld''
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld''
Platforma de televiziune HBO, care a creat celebrele seriale ''Game of Thrones'' şi ''Westworld'', a asigurat marţi că audienţa sa a crescut cu 40% din 14 martie, dată la care a început izolarea la domiciliu a unui mare număr de cetăţeni ca urmare a crizei coronavirusului, relatează EFE.

Potrivit serviciului de "streaming", în ultima săptămână au crescut foarte mult vizualizările comparativ cu săptămânile anterioare, astfel încât HBO a egalat numărul accesărilor de la sfârşitul sezonului final al serialului "Game of Thrones" difuzat anul trecut şi una din producţiile cu cele mai multe vizionări în epoca televiziunii online.

Ce s-a dezbătut pe Twitter în 2019. Filme, incendii, Donald Trump

De asemenea, în aceste ultime zile "vizualizarea compulsivă de seriale" - concept prin care HBO se referă la vizionarea a peste trei sau patru episoade succesive - a crescut cu 65%, comparativ cu cele patru săptămâni anterioare.

A crescut de asemenea şi audienţa postului tradiţional HBO în SUA, la fel ca şi restul canalelor în această perioadă de izolare care afectează peste o treime din populaţia ţării.

Totuşi, în marea parte a SUA sau în alte ţări din America Latină sau Europa, HBO nu a înregistrat o creştere a numărului de abonaţi, astfel încât creşterea audienţei este pusă pe seama abonaţilor deja existenţi.

Noul sezon al serialului "Westworld", lansat săptămâna trecută este conţinutul cel mai vizualizat pe HBO, alături de "Euphoria" care şi-a dublat cifrele.

Alte producţii care şi-au dublat numărul vizualizărilor au fost "Big Little Lies", "Chernobyl", "Game of Thrones" şi "His Dark Materials".

Consumul masiv de conţinut online în timpul izolării la domiciliu din cauza COVID-19 a obligat totodată autorităţile să ceară unor platforme să îşi diminueze calitatea conţinuturilor pentru a nu supraîncărca reţelele.

Prin urmare, Netflix şi Amazon Prime Video au anunţat deja că vor adopta această măsură în aceste vremuri de carantină impuse de noul coronavirus.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Toți români vor avea un cont bancar
Ministerul Finanțelor
Vouchere de vacanță
Sediul Oracle din Austin, Texas
RCA

Ce noi reguli RCA se aplică de la 13 decembrie 2025

O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...

Scoaterea banilor din firmă se complică

Adio împrumuturi între firmă și asociat: ANAF schimbă tot

Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...

Mima Lonea din Petrila
Pană de curent / Foto: Freepik
Dolari și aur / Foto: Freepik
trenuri / Foto: Freepik
Lukoil
Femei la cumpărături cu ocazia sărbătorilor de iarnă / Foto: Freepik
Stradă aglomerată / Foto: John Mitchell / Flickr
Netflix și Warner Bros.
Ghișeu / Foto: Arhivă
Ridesharing

Controale în ride-sharing: 12.358 de autoturisme suspendate

Amenzi de peste 3 milioane de lei și mii de mașini...

Bani
Gabriel Biriș
Adrian Nica, șeful ANAF
Daniel Dăianu
Camion alimentează la o benzinărie / Foto: Freepik
Comisia Europeană
Freepik.com
București / Foto: Freepik
Euro. Freepik.com
Studiou Disney / sursa foto: Pexels.com / Lucas TENTELIER
Foto: Reuters
Case de schimb valutar
Plată online / Foto: Freepik

pixel