Europa, zguduită de tarifele anunţate de Trump. Investitorii trag semnalul de alarmă
Investitorii globali au...
Hidroelectrica a comunicat noua adresă de e-mail la care îi poţi contacta pentru verificarea soldului, iar facturile pe august 2022 ale românilor urmează să vină în perioada imediat următoare.
"Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail [email protected]" , informează compania printr-un mesaj publicat pe Facebook.
Iată ce mai transmite compania: "Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.
Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.
Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic:
sau
După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected]. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.
Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Investitorii globali au...
Fondurile de pensii...
Peter Magyar promite un „New...
Evaziunea începe din bucătărie:...
Se taie contribuții! Guvernul elimină o parte din taxele...
Urmează schimbări la asigurarea...
Secretarul de Stat al SUA,...
TikTok a început o amplă...
Wall Street încheie săptămâna...
Companiile de stat intră în...
Bruxelles-ul propune o taxă...
Veniturile Rusiei din...
UE, în așteptarea unei...
Curs valutar BNR, 11 iulie 2025.
Ford anunţă un program de concedieri voluntare la uzina...
În timp ce România se chinuie...
Piețele financiare au fost...
Câştigul salarial mediu brut în România a scăzut cu...
Sindicaliştii din ANAR protestează, vineri, în faţa...
Ministrul Muncii, Florin...
Ministerul Finanţelor, nou...
UE schimbă strategia: plafon...