Hidroelectrica. Cum puteţi verifica soldul şi cere eşalonarea plăţii facturilor. Descărcaţi de aici documentele necesare
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Factura. Foto: Pexels.com
Factura. Foto: Pexels.com
Hidroelectrica a comunicat noua adresă de e-mail la care îi poţi contacta pentru verificarea soldului şi a facturilor.

Hidroelectrica a comunicat noua adresă de e-mail la care îi poţi contacta pentru verificarea soldului, iar facturile pe august 2022 ale românilor urmează să vină în perioada imediat următoare.  

"Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail [email protected]" , informează compania printr-un mesaj publicat pe Facebook.

 

Cum se poate cere eşalonarea plăţii

 

Iată ce mai transmite compania: "Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.

Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor.

Dorim să reamintim că termenul de plată a facurilor emise de către Hidroelectrica este unul relaxat, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare.

Formularul tip pentru cererea de eșalonare este disponibil pentru descărcare în format electronic: 

CLIENT CASNIC

sau 

CLIENT BUSINESS

După completare, acesta poate fi trimis la adresa de mail [email protected]. sau poate fi depus în format fizic la sediile sucursalelor Hidroelectrica precum și la sediul central.

Reamintim că Hidroelectrica nu utilizează intermediari în relația cu clienții săi, actuali și potențiali, astfel că pentru orice chestiune de interes (contractare, facturare etc.) vă rugăm să vă adresați exclusiv reprezentanților companiei sau să utilizați platformele electronice puse la dispoziție de societate."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Tarom, salvată pe ultima sută de metri de la faliment

Executivul a aprobat în şedinţa de joi un ajutor de stat...

Putin aprobă confiscarea activelor americane aflate în Rusia

Preşedintele rus Vladimir Putin a semnat joi un decret...

Mare companie germană deschide o fabrică în România

Holdingul german Karl Mayer, specializat în producţia de...

Finanțele au împrumutat peste 4 miliarde de lei de la bănci

Ministerul Finanţelor (MF) a împrumutat, joi, 4,038...

Tesla mai construieşte o uzină în China

Tesla a început construirea în Shanghai a unei fabrici...

Știrile dimineții. Cinci informații la începutul zilei

Temele zilei, energia electrică, rezerva de gaze, prețul...


pixel