Hidroelectrica a modificat facturile la energie. Elemente noi
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Contor energie electrică
Contor energie electrică
Este un ultim anunț din partea companiei de energie. 

Hidroelectrica a efectuat câteva mici modificări pe facturile la energie. Mai exact, pe noile facturi de plată au fost incluse coduri noi pentru locurile de consum. 

Coduri de consum care, potrivit precizărilor oferite de companie, vor putea fi folosite, în lunile următoare, în paralel cu cele vechi, pentru a putea transmite indexul.

Important de amintit este că în februarie, indexul se va transmite în intervalul 22-26 ale lunii. 

”Vă anunţăm că pentru luna februarie 2023, perioada în care se preiau autocitirile este 22.02.2023-26.02.2023.

Dorim să vă aducem totodată la cunoştinţă că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare.

Pentru a facilita această tranziţie, în următoarele luni puteţi transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou).

Vă mulţumim pentru înţelegere!”, 

.P.E.E.H. HIDROELECTRICA S.A.", este noul mesaj transmis de compania Hidroelectrica pentru clienţii săi.

La începutul acestui an, Hidroelectrica a anunţat că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni. 

Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.

Eșalonarea se solicită online, prin completarea unui formular tip, sau direct la sediile sucursalelor. Hidroelectrica ocupă a treia poziție în topul furnizorilor de energie electrică din țara noastră.

Citește și Facturile restante de la Hidroelectrica. În cât timp pot fi achitate de clienți

”Anul trecut, politica companiei Hidrelectrica a fost de a extinde serviciile pe segmentul de consumatori casnici, ceea ce a generat, bineînţeles, un aflux foarte mare de clienţi. Paralel cu acest aflux de clienţi, dezvoltarea informatică ne-a pus un pic probleme, în sensul că trebuia schimbat tot sistemul. De acum doi ani am început această dezvoltare. Fiind companie de stat, toate procedurile trebuiau urmate, licitaţie şi aşa mai departe, iar implementarea etapelor acestui sistem informatic a durat mai mult decât ne-am aşteptat. După previziunile noastre, cam în două luni, de acum, vom ajunge la zi. S-a reuşit recuperarea primei jumătăţi din anul trecut, dar ritmul este extrem de accelerat, ceea ce ne va uşura foarte mult munca de acum încolo”, a spus oficialul Hidroelectrica.

Pe de altă parte, un şef din Hidroelectrica a explicat, la postul de televiziune Antena 3 CNN, cum vor veni facturile din urmă ale românilor, având în vedere că s-a vorbit în ultima vreme despre un teanc de 9-10 facturi.... 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel