Ikea, măsură după vânzarea unui lot de produse defecte
Autor: Alexandru Nicolae
Data actualizării:
Data publicării:
Ikea a lansat un apel public pentru cei care au cumpărat produse dintr-un anumit lot de lustre.

Ikea a anunțat că returnează banii tuturor clienților care, după 1 august 2016, au cumpărat lustre Calypso. Reprezentanții brand-ului au declarat că există posibilitatea ca abajurul acesteia să se desprindă.

„Ikea le recomandă clienţilor care au cumpărat lustra Calypso fabricată între datele menţionate să o returneze pentru a putea fi înlocuită cu un nou produs Calypso sau pentru a primi înapoi suma integrală. Dovada plăţii, adică bonul, nu este necesară", spun reprezentanţii Ikea.

Magazinul Ikea din Băneasa nu mai are nicio astfel de lustră în magazin.

„Chiar dacă probabilitatea unui incident este scăzută, riscul este suficient pentru ca Ikea să recheme produsele în magazin", spune Emilie Knoester, Business Area Manager Lighting and Home smart la Ikea of Sweden, conform Adevărul.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...

Datoria guvernamentală a sărit de 52% din PIB

Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...


pixel