Afacere de succes. Andreea Raicu, un exemplu de cum arată un business sănătos
Andreea Raicu, probabil una...
Noul magazin, care se va deschide pe 15 decembrie, va marca intrarea Primark pe cea de-a patra piaţă central şi est europeană, după inaugurarea cu succes a magazinelor sale din Slovenia, Polonia şi Republica Cehă din ultimii ani, unde formula unică a brandului de modă, articole pentru casă şi produse de frumuseţe la preţuri convenabile s-a dovedit extrem de populară.
Primark, un retailer irlandez, a fost înfiinţat în Dublin, Irlanda, acum mai bine de 50 de ani şi deţine în prezent peste 400 de magazine pe 14 de pieţe, oferind clienţilor produse de primă necesitate şi articole de modă atractive la binecunoscutele preţuri convenabile Primark. Oferta include şi o selecţie amplă de parteneriate cu licenţe precum NBA şi Disney, dar şi gama tot mai mare de produse Primark realizate din materiale durabile sub marca proprie Primark Cares.
"Suntem încântaţi de progresul planurilor noastre de extindere şi de intrarea în premieră pe piaţa din România unde am rezervat un spaţiu deosebit într-un centru comercial popular din estul Bucureştiului. Reacţia clienţilor din regiunea ECE la marca Primark a fost extrem de favorabilă şi ne dorim foarte mult să continuăm această extindere. Sperăm ca românii să ne poată trece pragul înainte de sfârşitul acestui an", a declarat directorul general al Primark, Paul Marchant.
Extinderea în România este o dovadă a investiţiilor şi implicării constante pe piaţa ECE, cu planuri deja demarate pentru inaugurarea unui al doilea magazin în această ţară. În plus, retailerul s-a angajat să deschidă alte patru magazine în Polonia, dintre care două noi magazine în Lodz şi Wroclaw. Intenţionează să intre şi în Slovacia la începutul anului viitor cu un magazin în Bratislava, iar ţara ar deveni astfel piaţa cu numărul 16 pentru Primark, după România.
Inaugurarea cu succes a 15 magazine în ultimul an financiar a dus la creşterea portofoliului de magazine din ECE în cadrul procesului de extindere continuă a grupului Primark. Anul trecut, Primark şi-a dezvăluit planurile de a accelera ritmul extinderii pe piaţa din SUA, bazându-se pe venituri comerciale solide şi pe o vizibilitate tot mai mare a mărcii cu scopul de a ajunge la aproximativ 60 de magazine în următorii cinci ani. Primark îşi propune să se extindă şi în Franţa, Italia şi Peninsula Iberică astfel încât să atingă un număr total de 530 de magazine în această perioadă de cinci ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Andreea Raicu, probabil una...
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...