Două rame de culoare bleu model Caradia iLint au început să ruleze între Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervorde şi Buxtehude, un traseu de 100 de kilometri, unde circulă, de regulă, trenuri disesel.
„Primul tren cu hidrogen din lume intra în serviciul comercial şi este gata pentru producţia de serie”, a subliniat preşedintele director general al Alstom, Henri Poupart-Lafarge, prezent la o ceremonie organizată, în ajun, la Bermervoder, un mic orăşel, unde garniturile vor fi alimentate cu hidrogen.
El a salutat această inovaţie, rod la muncii unei echipe franco-germane şi care ilustrează o fructuoasă colaborare transfrontalieră”, în condiţiile în care grupul ar urma să fie absorbit de germanul Siemens. Aceste trenuri cu „emisie zero” sunt aproape silenţioase şi emit exclusiv vapori de apă şi apă condensată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Gabriel Biriș, avocat...
Leul pierde teren în fața euro...
Suspendarea, reverificarea și...
Ministerul Agriculturii și...
Mai mulți contribuabili au...
România înregistrează cea mai...
Marshall şi Romaero au anunţat vineri o colaborare ce...
Lucrările de construcții au...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Agenţia Naţională de...
Analistul fiscal Gabriel Biriș...
România a avut două săptămâni...
Banca Națională a României a...
Primăria Sectorului 1 anunţă pe...
Guvernul schimbă regulile...
Industria românească...
Capitala face front comun...
Avertizări meteo și hidrologice...
Apa Nova Bucureşti declină...