România este devansată în acest clasament de ţări precum Iran, Columbia, Vietnam sau Bangladesh, dar se situează în faţa unor ţări precum Ungaria - locul 54, Slovacia - locul 55, Grecia - locul 59, sau Bulgaria - locul 70.
La nivel global, Brand Finance susţine că SUA beneficiază de cel mai valoros brand de ţară, 25.900 miliarde de dolari, în creştere cu 23% în ritm anual, urmat de brandul de ţară al Chinei (12.800 miliarde de dolari) şi cel al Germaniei (5.100 miliarde de dolari). Pe ultimele locuri se situează Libia, Honduras şi Insula Mauritius.
Studiul Brand Finance Nation Brands se bazează pe datele colectate de la Fondul Monetar Internaţional, Forumul Economic Mondial şi fDI Intelligence. Studiul calculează valoarea brandului unei ţări pe baza mai multor criterii grupate sub trei piloni: bunuri şi servicii, turism, investiţii şi societate, acestea fiind apoi corelate cu produsul intern brut al ţării respective, mentioneaza Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF a făcut public calendarul...
Controale antifraudă de 1 Mai.
Danone renunță la coloranții...
Wall Street scade puternic pe...
Sindicatul Naţional al...
Economia zonei euro surprinde...
Ziua internaţională a muncii...
Tentative de fraudă prin SMS în...
"Programul asumat de AFM din Planul Național de...
Avize mai rapide, dar cu...
Inteligență artificială, cloud...
Cotațiile petrolului au încheiat ziua de marți cu o...
Fondul Suveran al Chinei, China Investment Corporation...
Românii zboară mai ieftin de 1...
În explozia actuală a inteligenței artificiale, Samsung...
Producția națională elvețiană...
Bank of America (BofA) trage un semnal de alarmă pentru...