Instagram s-a reprofilat. Ce domeniu de activitate a ales
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Facebook a lansat versiunea INSTAGRAM LITE. Despre ce e vorba
Facebook a lansat versiunea INSTAGRAM LITE. Despre ce e vorba
Utilizatorii pot cumpăra produse de pe aplicație, fără să treacă pe site-ul retailerului. Deocamdată, noua funcție este valabilă doar pentru Statele Unite, accesibilă exclusiv brandurilor selectate de rețeaua socială. 

Pentru efectuarea achiziției dorite, clienții trebuie să apese butonul Checkout on Instagram, pe ecranul dispozitivului mobil apărând caracteristicile produsului: mărime, culoare, cantitate. După care se introduc datele cardului de plată.

Noua funcție se află în fază de testare în SUA și poate fi accesată numai de 23 de branduri, alese de Instagram pentru participarea la program. Printre acestea se numără Zara, H&M, Dior, Burberry, Nike, Uniqlo și altele.

Citește și O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri

Pe viitor, rețeaua va extinde atât aria geografică a noii sale funcții, cât și lista brandurilor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Rheinmetall vrea crearea unui consorțiu european de armament

Rheinmetall sugerează crearea unui consorțiu european de...

Întâlnire crucială între Ursula von der Leyen și Xi Jinping

Întâlnirea crucială între preşedinta Comisiei Europene,...

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.


pixel