Pentru efectuarea achiziției dorite, clienții trebuie să apese butonul Checkout on Instagram, pe ecranul dispozitivului mobil apărând caracteristicile produsului: mărime, culoare, cantitate. După care se introduc datele cardului de plată.
Noua funcție se află în fază de testare în SUA și poate fi accesată numai de 23 de branduri, alese de Instagram pentru participarea la program. Printre acestea se numără Zara, H&M, Dior, Burberry, Nike, Uniqlo și altele.
Citește și O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri
Pe viitor, rețeaua va extinde atât aria geografică a noii sale funcții, cât și lista brandurilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Peste 6500 de firme și-au...
Creșterea masivă a...
O nouă alertă de siguranță...
Creștere ușoară a ratei...
UE schimbă regulile pentru...
Tren plin cu benzină, deraiat în Teleorman
Ministerul Finanțelor a lansat...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Băncile au revizuit în scădere...
Alin Burcea, președintele ANAT...
Leul s-a întărit vineri în fața...
Fondul Monetar Internațional...
Sistemele ANAF au căzut din...
Dobânzile interbancare...
Compensarea locală a facturilor...
Industria auto trage un semnal...
Taxarea inversă este un...
Liderii Chinei și Statelor...
Elon Musk și Donald Trump au...
Curtea de Conturi a României a...
Donald Trump și Elon Musk,...