Deficit record în România, în contrast cu trendul european
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Pentru efectuarea achiziției dorite, clienții trebuie să apese butonul Checkout on Instagram, pe ecranul dispozitivului mobil apărând caracteristicile produsului: mărime, culoare, cantitate. După care se introduc datele cardului de plată.
Noua funcție se află în fază de testare în SUA și poate fi accesată numai de 23 de branduri, alese de Instagram pentru participarea la program. Printre acestea se numără Zara, H&M, Dior, Burberry, Nike, Uniqlo și altele.
Citește și O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri
Pe viitor, rețeaua va extinde atât aria geografică a noii sale funcții, cât și lista brandurilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...
Astăzi vă aducem în prim-plan o selecție a celor mai...
Bitcoin crește pe fondul...
Novo Nordisk, compania daneză...
Nou-alesul președinte al...
Curs valutar BNR, 21 ianuarie...
Semnal îngrijorător privind...
Evoluţii mixte la Bursa de...
Sindicatul Funcţionarilor...
Institutul Naţional de Statistică a publicat datele...