Avertismente ignorate: ce arată documentele confidențiale despre bugetul României
România se apropie periculos de...
Pentru efectuarea achiziției dorite, clienții trebuie să apese butonul Checkout on Instagram, pe ecranul dispozitivului mobil apărând caracteristicile produsului: mărime, culoare, cantitate. După care se introduc datele cardului de plată.
Noua funcție se află în fază de testare în SUA și poate fi accesată numai de 23 de branduri, alese de Instagram pentru participarea la program. Printre acestea se numără Zara, H&M, Dior, Burberry, Nike, Uniqlo și altele.
Citește și O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri
Pe viitor, rețeaua va extinde atât aria geografică a noii sale funcții, cât și lista brandurilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
România se apropie periculos de...
Bursa închide pe minus vineri,...
Sistemul RO e-Transport a...
Andrei Badalov, în vârstă de 62...
IMM România nu este de acord cu...
Fondul Proprietatea a emis...
Românii pot investi din nou în...
Ministerul Finanțelor anunță...
Măsurile fiscale luate în regim...
Informaţii importante de la ANAF pentru contribuabili.
Nutella s-ar putea scumpi...
Indicele ROBOR la trei luni a scăzut, vineri, la 6,99%.
Proiectele de acte normative...
Randamentele scad după haosul...
Cota redusă de TVA este păstrată doar pentru anumite...
Trump și Putin, discuție fără...
Premierul Ilie Bolojan a...
România se confruntă cu o criză...
UiPath îl numește pe David...