Pentru efectuarea achiziției dorite, clienții trebuie să apese butonul Checkout on Instagram, pe ecranul dispozitivului mobil apărând caracteristicile produsului: mărime, culoare, cantitate. După care se introduc datele cardului de plată.
Noua funcție se află în fază de testare în SUA și poate fi accesată numai de 23 de branduri, alese de Instagram pentru participarea la program. Printre acestea se numără Zara, H&M, Dior, Burberry, Nike, Uniqlo și altele.
Citește și O rețea de socializare celebră își face platformă de jocuri
Pe viitor, rețeaua va extinde atât aria geografică a noii sale funcții, cât și lista brandurilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministrul Muncii anunţă că s-a...
România negociază cu Arabia...
Curtea Constituțională a României a decis că Legea darii...
Leul s-a apreciat miercuri față...
Aurul revine peste 4.000 de dolari uncia, după ce a...
Un card de credit este o linie de finanțare oferită de...
Administrația președintelui...
Curtea Constituțională a...
ING Bank introduce comisioane speciale pentru plățile...
ROBOR scade ușor la 6,37%, dar...
Deși profitul s-a redus...
Cea mai influentă companie de...
OMV Petrom a raportat un profit...
Prim-ministrul Ilie Bolojan a...
Cursul valutar publicat marți,...
Banca Transilvania va acorda...