Întârziere de 300 de minute pentru un tren CFR
Autor: Mihai Ciobanu
Data actualizării:
Data publicării:
Gara de Nord / Foto: Oana Pavelescu
Gara de Nord / Foto: Oana Pavelescu
Întârziere de cinci ore pentru trenul Timișoara Nord – Iași.

Trenul IR 1831 Timișoara Nord – Iași, cu plecare din Timișoara Nord în această dimineață – 29 iunie 2024, va ajunge la Iași cu o întârziere de aproximativ 300 de minute.

Întarzierea este generată de defectarea locomotivei în stația Lugoj.
Trenul își va relua circulația în condiții de siguranță cu o locomotivă de ajutor care va sosi de la Arad, după efectuarea tuturor procedurilor specifice unei asemenea situații (acțiuni de manevră detașare/atașare, proba frânei etc).

CFR Călători a oferit călatorilor din trenul IR 1831, în stația Lugoj, apă și produse de patiserie.

CFR Călatori cere scuze călătorilor pentru neplăcerile întâmpinate.

 

***

Tot CFR anunţă că "astăzi, 29 iunie 2024, în stația Chișineu Criș, s-a produs o degajare de fum la trenul IR 1920 Mangalia – Oradea.

Precizăm că nu a fost nicio clipă vorba despre foc, respectiv incendiu. Degajarea de fum a fost izolată de personalul de locomotivă cu mijlocele din dotare.

Siguranța și securitatea pasagerilor și a personalului propriu nu au fost puse în pericol.

Preventiv până la îndepărtarea degajării de fum, călătorii din primul vagon, cel de lângă locomotivă, au fost mutați în celelalte vagoane.

Precizăm faptul că toți călătorii au rămas în tren neexistând risc de incendiu.

Conform procedurilor mecanicul de locomotivă a anunțat la 112 acest incident, fapt care explică prezența pompierilor la fața locului, intervenția lor nemaifiind necesară în acest caz.

Trenul IR 1920 Mangalia – Oradea înregistrează o întarziere de 174 minute, principala cauză fiind incendiul de vegetație din seara zilei de 28 iunie dintre  Medgidia – Mircea Vodă.

IR 1920 Mangalia – Oradea a plecat ieri seară din stația Medgidia, conform dispoziților CFR S.A., cu o întârziere de 110 minute.

Restul minutelor de întârziere se datorează restricților de viteză și a lucrărilor operate  pe șinele de cale ferată efectuate de către CFR S.A. .

Reîncadrarea trenului IR 192 Mangalia – Oradea în graficul de circulație controlat este gestionat de CFR S.A. .

"

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Arabia Saudită a decoperit șapte zăcăminte de petrol și gaze

Nu se precizează ce volum de resurse energetice dețin...

Cu pași mici spre marele salt al mașinii autonome

Nu există victorii mici pe lungul drum care duce la...

Airbus a pus mâna pe un contract de 24 de miliarde de dolari

Contract important pentru producătorul de aeronave.

Prețul grâului crește, porumbul se ieftinește

Contractele futures pe grâu din Chicago au crescut pe...

Ministerul Finanţelor, noi împrumuturi de la bănci

Mâine este programată o nouă licitație. 

Impozitul de 70% pe aceste venituri a intrat în vigoare

Tot de luni, 1 iulie, a intrat în vigoare şi impozitul...

Rezervele valutare ale BNR, în scădere. La cât au ajuns

Este vorba despre situația pe luna iunie. 

CCIR: Forum economic România - China, luni, la Bucureşti

Eveniment important, luni, în Capitală. 


pixel