Investiție majoră în retail. Centrul comercial Colosseum se extinde
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Incendiu la mall
Incendiu la mall
Centrul comercial Colosseum din București a demarat lucrările de extindere. Potrivit Cushman & Wakefield Echinox, extinderea reprezintă cea mai mare dezvoltare de retail din ultimii trei ani, perioadă în care puterea de cumpărare a bucureștenilor a crescut cu circa 20%.

Proiectul vine să deservească o zonă a oraşului ȋn plină dezvoltare rezidenţială, aproape de noul pol de birouri din zona Casa Presei şi cu o ofertă redusă de spaţii comerciale. Proiectul va avea al doilea cinematograf multiplex din sectorul 1 şi al zecelea din Bucureşti.

Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafaţă ȋnchiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătraţi care va fi destinat ȋn primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) şi food & beverage (12%). În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafaţă comercială de 54.500 mp.

„Densitatea de spaţii de retail modern la nivelul Bucureştiului este sub media altor oraşe din ţară, ȋn timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată şi a continuat să crească susţinut ȋn ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt ȋntr-o permanentă căutare de noi oportunităţi, iar extinderea Colosseum ȋntr-o zonă a Bucureştiului aflată ȋn plină dezvoltare a venit ȋn ȋntâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni ȋnaintea livrării, au fost ȋncheiate acorduri cu toţi chiriaşii pe suprafeţe mari, urmând ca ȋn perioada următoare să fie negociate cele câteva unităţi de mici dimensiuni rămase de ȋnchiriat”, a declarat Bogdan Marcu de la Cushman & Wakefield Echinox.

Citește și:

Sonae Sierra deţine 100% din ParkLake, după achiziţia participaţiei partenerului său din joint venture

Noii chiriaşi, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, reţeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum şi 12 restaurante şi cafenele, se vor adăuga unui mix deja solid, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanţi şi dinamici retaileri de pe piaţa locală.

Cushman & Wakefield Echinox este afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield în România, deținut și operat independent. Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 45.000 de angajați în peste 70 de țări

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Datoria guvernamentală a sărit de 52% din PIB

Ministerul Finanţelor a publicat cifrele privind...

Turcia anunţă suspendarea relaţiilor comerciale cu Israelul

Turcia a decis să oprească relațiile comerciale cu...

Județele care cheltuie cel mai puțin de Paște în 2024

Românii au o adevărată obsesie atunci când vine vorba...

”Se vor închide toate aprozarele!” Un strigăt de neputință

O spune patronul unui mic astfel de magazin, un...


pixel