Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Square va plăti 297 de milioane de dolari într-un mix de numerar și acțiuni pentru a deveni proprietarul „majorității semnificative” a Tidal, deși Jay-Z și ceilalți artiști-acționari existenți își vor păstra o parte din acțiunile companiei. Tidal va funcționa independent în cadrul Square, conform unui comunicat al companiei, iar Jay-Z se va alătura consiliului de administrație al Square, notează Bloomberg.
"Idei noi se găsesc la ”intersecții” și credem că există una convingătoare între muzică și economie", a declarat Jack Dorsey, director executiv al Square și Twitter, într-o declarație. Bloomberg News a raportat anterior că Dorsey și Jay-Z, care sunt prieteni, au discutat despre un potențial acord.
Nu este clar cum Square va ajuta Tidal să își construiască afacerea, dar există o mulțime de suprapuneri între industria muzicală și piața existentă a Square, care include plăți și comerț.
Jay-Z a achiziționat Tidal pentru 56 de milioane de dolari în 2015 și a anunțat planurile de a-l transforma în primul serviciu de streaming deținut de artiști.
Citește și: Top 10 averi făcute pe TikTok. Surpriza de pe locul întâi
Muzicienii s-au plâns de mult timp de casele de discuri care îi exploatează și că frustrarea nu s-a diminuat după ce au trecut la pe serviciile de streaming. Spotify Technology SA a construit o afacere de miliarde de dolari folosind muzică creată de milioane de artiști, dintre care mulți se luptă să supraviețuiască.
Dar Jay-Z nu s-a aliat cu niciun artist sărac. Rapperul a recrutat mai mult de o duzină dintre cei mai mari artiști din lume, printre care Rihanna, Kanye West și Calvin Harris, ca aceștia să fie coproprietari. Ei și-au făcut publică viziunea legată de acest serviciu la un eveniment de presă din New York, unde Alicia Keys a declarat că acest moment va schimba istoria muzicii.
Tidal a primit un impuls inițial datorită accesului exclusiv la muzică nouă a lui Jay-Z, Beyoncé și Rihanna, printre altele. Dar serviciul s-a luptat să țină pasul cu serviciile concurente de la Spotify, Apple Inc., Amazon și YouTube toate având baze de clienți mai mari. Ziarul norvegian Dagens Naeringsliv a raportat că Tidal și-a exagerat numărul de abonați și a falsificat datele, acuzații negate de companie. La sfârșitul anului 2019, Jay-Z și-a lansat muzica pe Spotify.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...