Kingfisher și Mr Bricolage își unesc forțele pentru achiziții
Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Să fie bine pentru toată lumea
Să fie bine pentru toată lumea
Este un parteneriat doar pe partea de achiziții. 

Retailerul britanic de bricolaj Kingfisher, care deține mărcile Castorama și Brico Dépôt în Franța, și retailerul francez Mr Bricolage au anunțat marți că intenționează să încheie un "parteneriat pentru achiziții", dar vor continua să "își mențină propriile politici comerciale".

"Kingfisher France și Mr Bricolage SA au anunțat astăzi că au intrat în negocieri exclusive în vederea semnării unui acord de parteneriat de achiziții. Această înțelegere va avea ca rezultat crearea unei societăți mixte și ar putea intra în vigoare din a doua jumătate a anului 2023, în vederea negocierilor comerciale din 2024", se precizează în comunicatul dat publicității de cele două companii. 

Acest parteneriat "va avea ca obiectiv consolidarea legăturilor cu furnizorii comuni, atât naționali, cât și internaționali, pentru a le oferi noi oportunități comerciale și pentru a crea valoare adăugată". "Kingfisher France (Castorama și Brico Dépôt) și Mr. Bricolage își vor menține propriile politici comerciale", se subliniază în comunicatul preluat de cotidianul Le Figaro. 

Citește și Pfizer scoate din buzunar 43 miliarde de dolari pentru o nouă tehnologie

Gigantul farmaceutic american Pfizer, care a înregistrat rezultate record în 2022 datorită vaccinului și tratamentului său anti-Covid, dar care caută să-și diversifice activitatea, va cumpăra biotehnologia de tratament oncologic Seagen pentru 43 de miliarde de dolari.

"Pfizer își pune la bătaie resursele financiare pentru a avansa în lupta împotriva cancerului", a declarat directorul general al Pfizer, Albert Bourla, într-un comunicat.

Anunțul a antrenat o creștere a acțiunilor Seagen la bursă, compania sperând că vânzările ei vor înregistra un salt de 12% în 2023, până la 2,2 miliarde de dolari, cu patru tratamente deja aprobate de autoritățile americane.

Tranzacția a fost aprobată de consiliile de administrație ale celor două grupuri. Totuși, ea mai are nevoie de undă verde din partea autorităților de concurență, care, sub conducerea președintelui Joe Biden, au devenit mai agresive împotriva fuziunilor și achizițiilor capabile, în opinia lor, să afecteze concurența și, prin urmare, să vină în detrimentul consumatorilor....

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

De ce a inventat Guvernul lozul Team România

Până la debutul Jocurilor Olimpice de la Paris mai este...

Număr record de firme radiate în România

În primele trei luni ale anului peste 25.000 de firme au...

Programul de Paște al magazinelor Lidl din România

Cum funcționează magazinele Lidl în zilele Sărbătorilor...

SUA interzic importul de uraniu din Rusia

Senatul american a aprobat marți o lege prin care se...

Plăți de 119 milioane de euro pentru agricultori

Cele mai semnificative plăți, în valoare de 112,7...

China își flexează mușchii și testează al treilea portavion

Presa de stat chineză a anunțat că primul portavion de...

De Sărbători, românii riscă amenzi de până la 5000 de lei

Sunt prevederi legislative pe care românii fie nu le...

Record de mortalitate în fermele de somon din Norvegia

Aproape 63 de milioane de somoni au murit prematur anul...

Schimbare la vârful Tuborg România

Tuborg România anunță o schimbare în managementul organizației, prin...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel