Campania denumită #KuToo reprezintă un joc de cuvinte. Astfel, au fost combinate cuvintele japoneze pentru pantofi „kutsu” şi „kutsuu”, care înseamnă „durere”, iar actriţa şi scriitoarea Yumi Ishikawa a lansat campania online şi a atras peste 19.000 de susţinători.
Activiştii spun că pantofii cu toc sunt o recuzită aproape obligatorie în timpul căutării pentru job sau la locul de muncă în companiile japoneze.
„Astăzi am depus petiţia pentru introducerea de legi care interzic angajatorilor să forţeze femeile să poarte pantofi cu toc la locul de muncă”, Ishikawa a declarat pentru jurnalişti după o întâlnire cu oficialii Ministerului Muncii.
Citește și:Alianță economică UE-Japonia. Ținta este Trump
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...
PFA-urile din România vor plăti...
Dobânzile interbancare se...
Numeroase servicii online au...
Piața muncii din România a...
Producătorul danez de...
DGAF a descoperit prejudicii de...
Uniunea Europeană a decis să mențină permanent...
Ministerul Afacerilor Externe...
Fitch avertizează: fără reforme...
Ministerul Muncii a pus în...