În prezența, tânăra milionară are câteva canale pe Youtube, cu o audiență totală de peste 30 de milioane de abonați. Cele mai populare dintre postările au adună chiar și 300 de milioane de vizionări.
Principala sursă de venit o reprezintă contractele de sponsorizare încheiate cu producătorii de jucării. De regulă, este vorba despre afaceri de sute și milioane de dolari. Spre exemplu, un cancal concurent, RyanToysReview, a câșigat 22 de milioane de dolari în 2018 făcând reclamă la produse pentru copii.
Citește și Nu oricine poate deveni milionar. Ce calități sunt necesare
Părinții lui Boram au creat compania Boram Family, care gestionează câteva branduri și repartizează banii încasați de pe urma a două canale de Youtube.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
IMM România solicită menţinerea...
Industria aromatizării spațiilor – o nișă puțin...
Se îngroaşă gluma pentru Rusia, după atacurile Ucrainei...
În data de 16 octombrie 2025...
Curtea Constituțională a...
Contribuabilii trebuie să fie...
Curtea de Conturi a descoperit...
Garda de Mediu lansează prima acțiune cu drone împotriva...
Comisia de buget de la Camera...
Radu Burnete afirmă că în...
Italia refuză să-și vândă...
Legea contractelor de vânzare...
Suprasaturație pe piața...
Inflația din România a rămas la...
FMI a revizuit în scădere estimările privind evoluția...