Lamborghini schimbă strategia după ce i-a pierdut de clienţi pe oligarhii ruşi

Autor: Mihai Ciobanu
Data publicării:
Foto: Pexels.com
Foto: Pexels.com
Lamborghini se reorientează după ce compania a decis să se retragă din Rusia. 

Constructorul italian de automobile sportive Lamborghini poate acoperi vânzările pierdute ca urmare a deciziei sale de a înceta afacerile în Rusia, după invadarea Ucrainei, a declarat luni directorul general Stephan Winkelmann, transmite Reuters.

Winkelmann a precizat că anul trecut Lamborghini a vândut un număr record de aproximativ 200 de automobile în Rusia, din cele 8.405 de comercializate la nivel mondial.

"Automobilele pe care ni le-am planificat să le producem pentru Rusia în acest an pot fi absorbite cu uşurinţă de alte pieţe. Aşteptăm să vedem cum va evolua situaţia în Ucraina dar dacă nu se va schimba nu vom avea nicio problemă să absorbim acea cerere graţie comenzilor solide şi listelor de aşteptare", a precizat directorul general de la Lamborghini.

 

Care sunt planurile pentru anul 2023



Constructorul auto italian, parte a grupului Volkswagen via marca Audi, intenţionează ca în 2023 să înceapă să ofere şi vehicule hibride urmând ca de la finele lui 2024 şi începutul lui 2025 întreaga sa linie de modele, compusă din Huracan, Aventador şi SUV-ul Urus, să devină automobile de tip hibrid plug-in.

Primul vehicul complet electric al Lamborghini ar urma să fie lansat în a doua jumătate a deceniului iar producţia se va realiza la cartierul general al firmei din apropiere de Bologna, nordul Italiei. "Este loc acolo pentru creşterea producţiei", a spus Winkelmann, fără a oferi o ţintă cu privire la producţia viitoare de automobile Lamborghini.

Winkelmann a anunţat însă că producătorul italian va prezenta în acest an două noi versiuni ale modelului Huracan precum şi un 'face lift' al SUV-ului Urus citează Agerpres.

Guvernele din întreaga lume au început să propună diferite termene limită, precum 2030, pentru scoaterea din producţie a automobilelor cu combustie internă, pentru a putea să îşi atingă obiectivele de mediu. Însă pentru producătorii de super-caruri abandonarea motoarelor cu combustie internă este atât o provocare tehnică cât şi una emoţională. Zgomotul unui motor de 12 cilindri este o componentă crucială a mărcii Lamborghini, la fel ca şi stilul agresiv al automobilelor produse de constructorul italian. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Vânzare online / Foto: Freepik
Investiții / Foto: Freepik
Documente
Volodimir Zelenski și Donald Trump / Foto: Reuters / Kevin Lamarque
Delegațiile din Ucraina și SUA
REMAT
Atacurile cibernetice au devenit normă în spațiul digital din România
Fermieri / Foto: Freepik

25 de milioane de euro sprijin pentru fermierii români

Fermierii români vor beneficia de un sprijin financiar...

Dronă militară / Foto: Freepik
Uzină auto / Foto: Flickr
Casă de schimb valutar / Foto: Oana Pavelescu
Supermarket. Freepik.com
Factura. Freepik.com
Taxe / Foto: DCBusiness
Industrie. Foto: Pexels.com
Banca Națională a României

BNR: ROBOR a scăzut, însă IRCC a ajuns la o valoare record

Veşti bune pentru românii care au credite în lei...

Energia, călcâiul lui Ahile al Europei / Foto: Freepik
Foto: Pexels.com

Tinerii îngroaşă rândurile şomerilor

În trimestrul III al anului 2025, rata de ocupare a...

Wall Street. Foto: Freepik.com
Sediul Băncii Centrale Europene / Foto: BCE / Flickr
Foto: Freepik.com
Grecia
BVB
Diana Buzoianu
Banca Europeană de Investiții / Foto: BEI
Acces gratuit la apă potabilă în aeroporturile din România. Ce spune Ministerul Transporturilor - FOTO: Freepik@EyeEm
Se modifică modul de acordare a alocațiilor pentru copii

pixel