Lamborghini schimbă strategia după ce i-a pierdut de clienţi pe oligarhii ruşi

Autor: Mihai Ciobanu
Data publicării:
Foto: Pexels.com
Foto: Pexels.com
Lamborghini se reorientează după ce compania a decis să se retragă din Rusia. 

Constructorul italian de automobile sportive Lamborghini poate acoperi vânzările pierdute ca urmare a deciziei sale de a înceta afacerile în Rusia, după invadarea Ucrainei, a declarat luni directorul general Stephan Winkelmann, transmite Reuters.

Winkelmann a precizat că anul trecut Lamborghini a vândut un număr record de aproximativ 200 de automobile în Rusia, din cele 8.405 de comercializate la nivel mondial.

"Automobilele pe care ni le-am planificat să le producem pentru Rusia în acest an pot fi absorbite cu uşurinţă de alte pieţe. Aşteptăm să vedem cum va evolua situaţia în Ucraina dar dacă nu se va schimba nu vom avea nicio problemă să absorbim acea cerere graţie comenzilor solide şi listelor de aşteptare", a precizat directorul general de la Lamborghini.

 

Care sunt planurile pentru anul 2023



Constructorul auto italian, parte a grupului Volkswagen via marca Audi, intenţionează ca în 2023 să înceapă să ofere şi vehicule hibride urmând ca de la finele lui 2024 şi începutul lui 2025 întreaga sa linie de modele, compusă din Huracan, Aventador şi SUV-ul Urus, să devină automobile de tip hibrid plug-in.

Primul vehicul complet electric al Lamborghini ar urma să fie lansat în a doua jumătate a deceniului iar producţia se va realiza la cartierul general al firmei din apropiere de Bologna, nordul Italiei. "Este loc acolo pentru creşterea producţiei", a spus Winkelmann, fără a oferi o ţintă cu privire la producţia viitoare de automobile Lamborghini.

Winkelmann a anunţat însă că producătorul italian va prezenta în acest an două noi versiuni ale modelului Huracan precum şi un 'face lift' al SUV-ului Urus citează Agerpres.

Guvernele din întreaga lume au început să propună diferite termene limită, precum 2030, pentru scoaterea din producţie a automobilelor cu combustie internă, pentru a putea să îşi atingă obiectivele de mediu. Însă pentru producătorii de super-caruri abandonarea motoarelor cu combustie internă este atât o provocare tehnică cât şi una emoţională. Zgomotul unui motor de 12 cilindri este o componentă crucială a mărcii Lamborghini, la fel ca şi stilul agresiv al automobilelor produse de constructorul italian. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Râul Corund se scurge în salina Praid / Foto: Alex Nicodim / Inquam Photos
Impozite și taxe / Foto: Freepik
Bancnote lei / sursa foto: Freepik.com / Vlad Ispas
Adrian Negrescu
Dosare
Sebastian Burduja
Factura. Freepik.com
Criză economică / Foto: Freepik

ASF se pregătește de noi scenarii de criză

ASF actualizează normele privind simularea situațiilor...

Ghișeu
Haine puse pe umerașe
Cărbune
Un agent al temutei ICE escortează o persoană pentru a fi expulzată / Foto: ICE
WhatApp / Foto: Freepik
Incendiu Grecia / Foto: iefimerida.gr / Facebook
Sediul ANRE
La benzinărie / FOTO: Freepik
Turkstream / Foto: botas.gov.tr
Sala de ședință din clădirea Guvernului
Sebastian Burduja
Foto: Freepik.com
Foto: Mihai Ciobanu

Firme tip "conductă", în vizorul ANAF

Fraudă de 1,8 milioane de lei cu o firmă de tip...

Nicușor Dan, președintele României

Discuţii Nicuşor Dan - sindicate, la Palatul Cotroceni

Preşedintele Nicuşor Dan discută, în această dimineaţă,...

Conferință la BCE / FOTO: BCE
Documente ANAF. Freepik.com
Renault / FOTO: Unsplash
Oameni pe stradă / Foto: DCBusiness
Contabil / Foto: Freepik

ANAF clarifică o dilemă frecventă privind SAF-T

Tot mai multe firme aflate la început de drum sau cu...


pixel