O nouă zi de creșteri la Bursa de la București: BET trece de 17.370 de puncte
Lichiditate solidă și aprecieri...
Mai întâi, cea mai nouă realizare a grupului Stellantis va fi disponibilă în Italia, în 1.906 de exemplare, o serie limitată concepută în parteneriat cu brandul de design pentru mobilier, Cassina. Numărul nu este ales întâmplător, fiind anul înființării companiei Lancia.
„Cu noul Lancia Ypsilon, prima mașină a noii ere a mărcii, ne vom relansa începând din Italia”, a asigurat directorul general al firmei, Luca Napolitano, în cadrul prezentării, la Milano, a noului produs. După ce s-a retras treptat de pe toate piețele externe, Lancia a comercializat un singur model, micul său Ypsilon, și doar în Italia, unde este pe locul 3 în vânzări după Fiat Panda și Dacia Sandero, cu 44.743 de unități cumpărate anul trecut.
Ca o amintire a prestigiosului trecut al Lancia, silueta noului Ypsilon urmează formele moi, rotunjite ale legendarei berline Aurelia din anii 1950, actualizate într-un stil mai modern. În plus, forma farurilor din spate, acum LED și cu litera Y aplicată, a fost împrumutată de la mașina sport Stratos, regina raliurilor din anii 1970.
Grila radiator, inspirată de la mașina sport Beta Montecarlo, tot din anii 70, a fost remodelată într-un stil destul de futurist, marcat de trei raze de lumină LED. Albastrul emblematic al mărcii este omniprezent, atât în exterior, cât și în interiorul mașinii, cu scaune înfășurate într-o țesătură de catifea cu striații.
Alimentat de un motor 100% electric, 156 CP/115 kW, noul Ypsilon promite o autonomie de până la 403 km și o reîncărcare de la 20 la 80% în 24 de minute. O versiune electrică sport cu 240 CP va urma în 2025. Prima mașină premium din segmentul B1 al lui Stellantis, noul Ypsilon este deja la vânzare în Italia, unde rezervările au depășit așteptările, potrivit lui Napolitano.
Pe timpul verii, va fi comercializat în Țările de Jos și Belgia, după care în Franța și Spania spre sfârșitul anului, pentru ca în Germania să ajungă în 2025. O versiune hibridă va fi lansată în săptămânile următoare.
O „navă emblematică” va urma în 2026 într-o versiune 100% electrică. Numit Gamma, acest crossover la jumătatea distanței dintre sedan și SUV va fi modelul emblematic al Lancia. O altă mașină electrică, o compactă sport numită „Delta”, precum strămoșul său ilustr din anii 1980, este anunțată pentru 2028, așteptată cu nerăbdare de fanii raliurilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Lichiditate solidă și aprecieri...
Donald Trump ar dori să vadă...
Eveniment de proporții la...
Hidroelectrica a semnat un...
Reformă de amploare la...
„Este prețul libertății” – așa...
Trump atacă dur China pentru că...
Carnajul bursier continuă pentru actorii din acest...
Poziție fermă a SUA împotriva...
Guvernul pregătește compensații...
Leul s-a apreciat ușor joi în...
Fondul suveran al Norvegiei, afectat de declinul pieței...
După ce a jucat încă de la...
În ședința de Guvern de astăzi,...
Guvernul urmează, în ședința de...
Guvernul amână sancțiunile pentru e-Transport până la...
Firme care întrețin spații...
Cătălin Leonte, Director...
ROBOR în ușoară creștere,...
Guvernul continuă Programul de...
Cristian Popa (BNR) spune că:...
După ce a controlat inflația,...
CEC Bank acordă și în 2025...
Trump pierde omul-cheie din...
După aproape 100 de zile de...
Banii vin la timp în luna mai,...
Comisarul european Piotr...
Grupaj de știri.