Deși sezonul căpșunelor și al cireșelor este abia la început, Freshful a livrat deja peste 4.000 de kilograme de cireșe și peste 11.200 de kilograme de căpșune către clienți. Pentru a face față cererii în creștere, stocurile sunt reînnoite de până la șase ori pe săptămână, uneori produsele ajungând la clienți chiar în ziua în care sunt aduse în depozit.
"Deși vara nu s-a instalat încă, în termeni de cantități de legume și fructe sezoniere comandate, se poate observa deja un trend ascendent, încurajat și de scăderea prețului mediu de vânzare. Vedem și că fructele și legumele românești sunt mai ieftine în această perioadă cu până la 15% comparativ cu cele care provin din import. Pentru a putea pune pe rafturile noastre digitale cât mai multe produse românești, colaborăm cu producători locali care pot asigura un lanț scurt de aprovizionare din diverse regiuni. Această strategie nu doar că ne ajută să asigurăm prospețimea produselor, dar reduce și amprenta de carbon produsă în momentul transportului", a declarat Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG.
Compania colaborează cu aproximativ 10 producători locali pe un lanț scurt de aprovizionare, aceștia aflându-se la mai puțin de 170 de kilometri de depozitul frigorific al Freshful din Ștefănești. Cireșele provin din localități precum Sultana, Chiselet, Nicorești, Râmnicu Sărat, Afumați și Lacul Rezii, iar căpșunele sunt culese din Săhăteni, Chiselet, Sultana și Dumbrava.
Pe lângă cireșe și căpșune, în oferta companiei vor intra și alte produse de sezon, printre care pepenele galben "ananas", prunele, diverse soiuri de pere, piersici, nectarine și gutui. Suma medie cheltuită de clienți pentru legume și fructe este de 59 de lei pe comandă și de aproximativ 180 de lei pe lună.
Oferta Freshful s-a diversificat recent și cu sortimente de plante aromatice, precum roinița și salvia. Clienții au comandat deja peste 100 de legături de roiniță și 75 de unități de salvie. Printre cele mai populare produse se numără și roșiile cherry Din Grădină Eco, cu 300 de kilograme comandate, și castraveții cornichon, cu aproximativ 5.700 de kilograme livrate.
Interesul crescut al clienților se reflectă și în popularitatea rețetelor cu fructe de sezon. Limonada cu căpșune este rețeta cu cele mai multe vizualizări și achiziții, iar în secțiunea Rețete de primăvară, omleta cu spanac și brânză feta este cea mai accesată și comandată, urmată de salata de primăvară și sparanghelul cu unt la tigaie.
Fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România și oferă clienților săi o gamă variată de peste 18.000 de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...