Bitcoin, spre pragul de 100.000 USD: Ce schimbări aduce noul val de optimism cripto
Bitcoin, cea mai mare...
Levi Strauss & Co explorează diferite opțiuni pentru marca sa Dockers, inclusiv o posibilă vânzare, deoarece compania își realinează strategia pentru a se concentra pe produsele sale principale din denim și pentru a se adapta la preferințele actuale ale consumatorilor.
Anunțul vine în contextul în care producătorul de îmbrăcăminte din denim s-a confruntat cu o scădere de aproape 8% a acțiunilor sale la tranzacționare extinsă, în urma unor venituri trimestriale mult sub așteptări.
Compania de îmbrăcăminte din San Francisco își perfecționează strategia pe linia sa de bază de denim, căutând să producă îmbrăcăminte și accesorii în conformitate cu tendințele actuale ale pieței. Mișcarea face parte din strategia mai largă a Levi de a-și eficientiza oferta de produse și de a îmbunătăți profitabilitatea. Având în vedere acest lucru, compania a renunțat deja la segmente mai puțin profitabile, precum marca Denizen și anumite categorii de pantofi din diverse regiuni.
Experții de la Bank of America
Măsurile de eficiență au inclus reducerea numărului de angajați la nivel corporativ și consolidarea operațiunilor europene, contribuind la un câștig ajustat în trimestru trei de 0,33 dolari/acțiune, puțin peste consensul analiștilor, de 0,31 dolari/acțiune, conform datelor compilate de London Stock Exchange Group.
Levi Strauss a solicitat sprijinul experților de la Bank of America pentru consiliere financiară, astfel încât procesul de revizuire strategică a mărcii Dockers să fie cât mai puțin dureroasă. Cu toate acestea, compania nu s-a angajat să respecte un calendar specific pentru încheierea acestei revizuiri.
Provocări economice
Mișcarea vine pe fondul provocărilor economice, Levi observând că segmentul de consumatori premium din Statele Unite dă semne de tensiune, iar clienții europeni devin din ce în ce mai precauți cu cheltuielile lor.
Poate merită amintit, în context, că foarte multe mari companii din diferite domenii de activitate își modifică strategiile de piață, astfel încât să devină mai rentabile. De cele mai multe ori, acest proces presupune fie o reorgnizare a activităților prin comasare sau reducere a numărului acestora, fie prin restructurări tradiționale, cu reduceri drastice de personal.
Iar cele mai noi exemplu în acest sens sunt Samsung și Intel, dacă privim numai la domeniul tehnologic, care susține, în mare măsură, principalele burse mondiale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bitcoin, cea mai mare...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...