Săptămână complicată la Bursa de la București, cu suișuri și coborâșuri
Performanțele variate ale...
Potrivit unui comunicat al companiei, noua cale ferată spre aeroport porneşte din zona de racordare (fosta Haltă Odăile) pe aproximativ 600 de metri, traseul continuă cu o zonă de consolidare, în lungime de 900 de metri şi un viaduct de 1,52 kilometri, care supratraversează DN1, până la noua staţie de călători, de la Terminalul Sosiri Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Pe întregul traseu a fost montată linia de cale ferată, constructorul executând în prezent ultimele lucrări de buraj şi profilare mecanică.
Demonstrație de forță a unui avion de luptă SU-57 VIDEO
Lucrările finale de executat presupun, la staţia T1 Aeroport: finisaje interioare (gresie, zugrăveli, tavan fals); montare instalaţii electrice, TTR, instalaţii sanitare, electrice şi termice; aşternere membrană peroane şi aplicare vopsea epoxidică; instalare difuzoare, camere video, grup electrogen; lucrări alimentări cu apă şi realizare rigolă preluare ape meteorice; montare parapet protecţie peroane.
La construcţii civile/viaduct urmează să fie executate lucrări ce vizează: montare sistem de colectare şi scurgere ape meteorice de pe viaduct (pilele 9 - 10 şi 25 - 37); completare panouri fonoabsorbante; instalare canal de beton pentru cabluri (zonă viaduct).
La suprastructură trebuie executate lucrări de buraj 1 mecanic (km 17+500 - km 18+025) şi profilare mecanică parţială (km 18+025 - km 18+850), instalaţiile de semnalizare şi telecomunicaţii mai necesită lucrări de montare tâmplărie aluminiu container CE şi instalare fundaţie semnal, rame instalaţii CE, cabluri SCB, duct, camerete FO şi subtraversări, în timp ce pe drumuri trebuie să se execute lucrări de extindere bretea racord DN1, amenajare drum şi trotuar (bretea DN1 - AIHCB, bretea Peco - AIHCB) - refacere drum, montare pavele trotuar, frezare uzură, continuare realizare rigolă între km CF 16+629 - km 17+536 şi montare CP-uri şi geigere la bretea DN1 - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.
Proiectul ''Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti - FAZA I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti" prevede construirea unei căi ferate simple pe o lungime de 2,95 km, cu trei podeţe, un viaduct de 1,52 km lungime (37 de pile şi o culee) care supratraversează DN1 şi o staţie CF, cu linie dublă, la Terminalul T1.
Valoarea contractului este de 398,1 milioane de lei, iar contractantul este Arcada Company. Sursa de finanţare o constituie fondurile europene nerambursabile.
Pe categorii de lucrări lucrează următorii constructori: Arcada (construcţii civile/viaduct), Wiebe (suprastructură CF) şi Alstom (instalaţii semnalizare şi telecomunicaţii).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanțele variate ale...
Într-o notă adresată recent...
Această tendință reflectă...
La capătul unor dezbateri...
Un concept surprinzător și...
Înainte de a se lansa în forță...
Președintele ales a dezvăluit într-un timp record numele...
"Make the impossible possible"...
Anunțul a fost făcut de Bernd...
Andrea Orcel, directorul general al UniCredit SpA, a...
Este o manevră care face parte din planurile de...
Amazon continuă să-și...
Suedia este pregătită să...
Bitcoin, cea mai mare...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...