Ce aduce „pachetul doi”: taxe, POS, conturi obligatorii – proiectul nu e încă final
„Pachetul doi”, doar în draft:...
Prin intermediul platformei online, Administraţia Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană (ADPDU) Sector 6 va pune la dispoziţia cetăţenilor harta tuturor locurilor de parcare de reşedinţă ce vor fi disponibile în sector la data de 15 aprilie 2019. Fiecare cetăţean al sectorului 6 va putea introduce adresa de domiciliu, iar aplicaţia va deschide automat harta locurilor de parcare disponibile pe o rază de 30 de metri de jur împrejurul imobilului în care locuieşte. După completarea câmpurilor electronice cu datele cerute despre numărul de înmatriculare al autoturismului, marca auto, email şi numărul de telefon, aplicaţia generează solicitarea electronică, se precizează în comunicatul Primăriei sectorului 6.
Pentru închiriere
După generarea solicitării electronice, în câteva zile, aplicantul este anunţat că poate obţine contractul de închiriere a locului de parcare. Pentru adresa de domiciliu se poate aloca doar un singur loc de parcare.
Pentru a putea închiria un loc de parcare de reşedinţă în sistem online, solicitanţii trebuie să încarce electronic un scan al cărţii de identitate şi al talonului cu ITP valabil, iar în cazul în care maşina este luată în comodat, inclusiv contractul de comodat, precizează autoritatea locală.
Conform sursei citate, pentru a putea închiria un loc de parcare de reşedinţă pe raza sectorului 6, solicitanţii trebuie să achite la Direcţia Generală de Impozite şi Taxe Locale orice altă datorie mai veche la bugetul local. Astfel, contribuabilii care înregistrează creanţe bugetare şi nu le plătesc până la data de 31 martie pierd locul de parcare contractat.
Citește și Proprietarii de rable, sancţionaţi. Decizie de ultimă oră
La nivelul sectorului 6, sunt înregistrate aproximativ 38.500 de locuri de parcare de reşedinţă. Pentru detalii suplimentare privind atribuirea parcajelor de reşedinţă din Sectorul 6, locuitorii se pot adresa Serviciului Parcaje din cadrul ADPDU Sector 6 la sediul din Aleea Bistra nr. 1 sau la telefon 021.440.20.64, precum şi electronic la [email protected]. Programul de lucru cu publicul este luni, marţi, joi şi vineri, între orele 8,30 - 13,00, iar miercuri între orele 13,00 - 18,30.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
„Pachetul doi”, doar în draft:...
Guvernul României are pe agenda...
Ministerul Justiției propune...
Nicușor Dan, trei luni la...
Euro trece de 5,06 lei, dolarul...
Între decembrie 2024 și mai 2025, România a traversat...
77% dintre români cred că se...
Fraudele informatice raportate...
Moneda națională a Iranului se...
Vienna Insurance Group, profit...
DN AGRAR, afacerea cu lapte...
Contribuabilii care greșesc în...
Românii aflați în situație de sărăcie energetică pot...
Jean Vişan, noul director general interimar al Romsilva....
Prețurile oxidului de neodim și...
AAAS a aprobat procedura pentru...
Adrian Negrescu: Extinderea...
Românii se implică tot mai mult...
Mediul de business din România...
Casa Națională de Pensii a...