LVMH înființează o nouă companie pentru a-și promova brandurile de lux

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Louis Vuitton / sursa foto: Wikimedia Commons / @Jorge Láscar
Louis Vuitton / sursa foto: Wikimedia Commons / @Jorge Láscar
Gigantul mărcilor de lux LVMH lansează o companie care se va ocupa cu promovarea brandurilor pe care le conduce.

Compania va fi supravegheată de un comitet de directori condus de moștenitorul LVMH, Antoine Arnault, și de Anish Melwani, CEO al departamentului companiei din America de Nord, informează Reuters.

Noua companie, numită "22 Montaigne Entertainment" - o referire la sediul grupului LVMH din Paris, situat pe Avenue Montaigne, reprezintă un parteneriat cu Superconnector Studios și cu co-fondatorii acestei companii, Jae Goodman și John Kaplan, a declarat LVMH.

Mișcarea vine în contextul în care industria modei devine din ce în ce mai legată de industria divertismentului, prezența unor vedete precum Beyonce, Zendaya și Rihanna stimultând interesul acestor companii la prezentările de modă.

Totodată, marca Louis Vuitton, deținută de LVMH, l-a adus pe Pharrell Williams pentru a se ocupa de creațiile de modă pentru bărbați.

Colaborarea dintre firmele de lux a devenit mai apropiată de când miliardarul francez Francois-Henri Pinault, președinte și director general al Kering, proprietarul Gucci, a cumpărat anul trecut o participație majoritară în Creative Artists Agency (CAA), o agenție cu sediul în Los Angeles care reprezintă mii de actori, regizori și artiști muzicali, printre care Beyonce și soția lui Pinault, Salma Hayek.

LVMH a declarat că obiectivul este de a colabora cu creatori, producători și distribuitori de top din domeniul divertismentului pentru a dezvolta, coproduce și co-finanța divertismentul axat pe filme, televiziune și formate audio premium.

Antoine Arnault este unul dintre cei cinci copii și moștenitori ai președintelui și directorului executiv al LVMH, Bernard Arnault, care este responsabil de imagine și mediu la LVMH și care este creditat cu negocierea unui contract de profil înalt pentru ca firma să sponsorizeze Jocurile Olimpice de la Paris din vara anului viitor. În ianuarie, el s-a retras de la conducerea brandului de îmbrăcăminte masculină de lux Berluti.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trenuri / Foto: Freepik
Ghișeu
Copii din mediul rural rareori se consideră fericiți / Foto: Oana Pavelescu
Familie în vacanță / Foto: Freepik
Foto: Oana Pavelescu
Digitalizarea în România merge foarte prost / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Exploatare / FOTO: Freepik
Rachetă / FOTO: Freepik
Guvernul are buzunarele goale / Ilustrație: DCBusiness
Scădere / FOTO: Freepik
La benzinărie / FOTO: Freepik
SUA vs. China / FOTO: Freepik
Honda
Mină de cupru / Foto: Freepik
Dolari

Dolarul își revine, lira sterlină se impune în fața euro

Dolarul și-a revenit ușor, deși incertitudinile legate...

Foto: Freepik.com
Foto: Pexels.com
Depozit farmacie / FOTO: Freepik
Dolari și aur / Foto: Freepik
Foto: Freepik.com
Marcel Ciolacu
Conferință la BCE / FOTO: BCE

BCE nu mai are timp de pauze, este constrânsă să acționeze

Banca Centrală Europeană se pregătește să reducă din nou...

Ședință de guvern / Foto: gov.ro
Foto: Freepik.com
Bani / FOTO: Freepik
Shein / Foto: Dick Thomas Johnson / Flickr
Sticlă de vin / FOTO:Freepik
Despre prosumatori

pixel