Mașini la preț redus. Alianța Renault-Nissan s-a înțeles cu Uber
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
O afacere profitabilă
O afacere profitabilă
Alianţa Renault-Nissan şi Uber au semnat un memorandum de înţelegere care prevede oferirea de maşini electrice la preţ redus pentru şoferii parteneri ai platformei de mobilitate, se menţionează într-un comunicat remis marţi de Renault.

Documentul are în vedere astfel de oferte care vor fi adresate şoferilor Uber din Franţa încă din acest an, iar ulterior în Olanda şi Portugalia, proiectul fiind o extindere a unui program-pilot similar care a fost iniţiat în Marea Britanie.

Practic, cele două părţi intenţionează să lanseze planuri comune de marketing pentru a promova ofertele şi beneficiile vehiculelor electrice pentru şoferii parteneri Uber şi de a oferi teste pentru a le permite să conducă şi să se familiarizeze cu modelele electrice.

Conform documentului, cele două părţi vor analiza modalităţi de accelerare a adoptării vehiculelor electrice şi a ecosistemului electric în oraşele europene, inclusiv prin accesul şoferilor parteneri ai Uber la modelele Renault ZOE şi Nissan LEAF şi la viitoarele modele electrice ale Renault şi Nissan.

Citește și Renault ”atacă” o nouă generație de mașini

Memorandumul de înţelegere dintre cele două părţi a fost semnat în contextul în care Uber intenţionează să devină o platformă de mobilitate cu emisii zero. Astfel, până în anul 2025, jumătate din kilometrii parcurşi pe platforma Uber în şapte capitale europene (Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Lisabona, Londra, Madrid şi Paris) vor fi în vehicule electrice, se precizează în comunicat. În aceste oraşe, utilizatorii Uber vor avea opţiunea de a selecta un vehicul electric. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Cât cheltuie românii pentru masa de Paşte (Studiu)

În fiecare an, apropierea perioadei festive aduce cu...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel