Acordul evaluează linia de produse cosmetice la 1 miliard de dolari, puțin mai mică decât valoarea de 1,2 miliarde de dolari la care Coty a evaluat afacerea sorei lui West, Kylie Jenner, când a cumpărat un pachet majoritar din linia acesteia de produse cosmetice, în ianuarie.
Coty încheie parteneriate cu mărci susținute de celebrități cu o rețele imense de socializare, țintind clienții mileniali, care preferă mai mărci de nișă.
West, cunoscută pentru „Keeping Up with the Kardashians”, și-a lansat linia de machiaj în 2017, la doi ani după Jenner.
Ca parte a acordului, care se preconizează că se va finaliza în al treilea trimestru al anului fiscal 2021, Coty va dezvolta, de asemenea, produse de îngrijire a pielii, părului, de îngrijire personală și produse pentru unghii pentru KKW.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Precizări privind înscrierea...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Agenția Națională de...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...