Acordul evaluează linia de produse cosmetice la 1 miliard de dolari, puțin mai mică decât valoarea de 1,2 miliarde de dolari la care Coty a evaluat afacerea sorei lui West, Kylie Jenner, când a cumpărat un pachet majoritar din linia acesteia de produse cosmetice, în ianuarie.
Coty încheie parteneriate cu mărci susținute de celebrități cu o rețele imense de socializare, țintind clienții mileniali, care preferă mai mărci de nișă.
West, cunoscută pentru „Keeping Up with the Kardashians”, și-a lansat linia de machiaj în 2017, la doi ani după Jenner.
Ca parte a acordului, care se preconizează că se va finaliza în al treilea trimestru al anului fiscal 2021, Coty va dezvolta, de asemenea, produse de îngrijire a pielii, părului, de îngrijire personală și produse pentru unghii pentru KKW.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Producţia de gaze a României a...
Cea de-a 47-a ediţie a programului "Litoralul pentru...
Spotify va majora prețurile pe măsură ce investește în...
Un număr de 407.854 de persoane...
Decizie privind plata...
Bagdadul vizează independența...
Ministerul Investițiilor și...
Un tânăr designer auto, devenit...
Luni, 25 august, este termenul...
Guvernul a aprobat criteriile...
Poliția din Dubai a dejucat în...
Canicula diminuează recolta de...
Hidroelectrica vine cu...
Administrația Trump plănuiește...
Direcția Generală Antifraudă...
Ghidul Rabla Auto a intrat în dezbatere publică....
Guvernul a decis amânarea...
Ministerul Energiei lucrează la...
O casă ca din filmele SF,...
Informaţii de ultimă oră...
Casa Albă s-a alăturat TikTok,...
Economia Germaniei a intrat pe...
Argintul urcă în preferinţele...