Acordul evaluează linia de produse cosmetice la 1 miliard de dolari, puțin mai mică decât valoarea de 1,2 miliarde de dolari la care Coty a evaluat afacerea sorei lui West, Kylie Jenner, când a cumpărat un pachet majoritar din linia acesteia de produse cosmetice, în ianuarie.
Coty încheie parteneriate cu mărci susținute de celebrități cu o rețele imense de socializare, țintind clienții mileniali, care preferă mai mărci de nișă.
West, cunoscută pentru „Keeping Up with the Kardashians”, și-a lansat linia de machiaj în 2017, la doi ani după Jenner.
Ca parte a acordului, care se preconizează că se va finaliza în al treilea trimestru al anului fiscal 2021, Coty va dezvolta, de asemenea, produse de îngrijire a pielii, părului, de îngrijire personală și produse pentru unghii pentru KKW.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
După exemplul României, Grecia...
Leul s-a apreciat joi faţă de...
Inteligența artificială nu...
Alexandru Nazare, ministrul...
Guvernul a aprobat cadrul legal care permite...
Doar 4% dintre români văd munca...
Proiectele de acte normative...
Gradul de umplere a depozitelor...
CEC Bank a fost admisă de...
Veste bună din Parlament pentru...
Înmatriculările de autoturisme...
Angajații combinatului...
Compania generează 1,27...
Curs valutar BNR, 8 octombrie.
"Energia românească trebuie să...
Președintele ANRE spune că...