Arieratele bugetului general consolidat au scăzut la 520 milioane de lei
Arieratele bugetului general...
Producătorii de avioane își pun mari speranțe în cererea pentru de avioanele de afaceri, dar analiștii încearcă să tempereze entuziasmul lor cu privire la apetitul pentru zboruri private din cauza riscurilor macroeconomice tot mai mari și a estompării boom-ului indus de pandemie.
Aviația privată a cunoscut o creștere puternică în timpul pandemiei, atât în ceea ce privește utilizatorii, cât și cumpărătorii, deoarece cei bogați au preluat, atunci, controlul asupra călătoriilor pe fondul restricțiilor epidemiologice. Între timp, situația s-a schimbat, legăturile aeriene comerciale au revenit pe rutele cheie, dar marii constructori de avioane nu vor să creadă că s-au înșelat cu previziunile lor.
"Dacă situația dintre Israel și Hamas se înrăutățește, prețul petrolului crește și economia încetinește. Acesta ar putea fi un factor care afectează cererea", a comentat, în acest context, Cai von Rumohr, analist la TD Cowen. „În ultimă instanță, acesta este un sector ciclic”, a adăugat el.
Nume prestigioase precum Bombardier, Textron, Embraer și Boeing au dezvoltat modele noi de avioane private. Textron, spre exemplu, a prezentat recent noul său avion de afaceri Cessna Citation CJ3 Gen2, în timp ce Embraer a arătat lumii Phenom 100EX, cea mai recentă aeronavă din seria Phenom 100.
Bombardier a anunțat, la rândul său, că va ține opinia publică la curent cu evoluția și rezultatele testele de zbor pentru avionului său Global 8000, despre care susține că va fi cel mai rapid aparat de acest gen din lume. ”Suntem convinși că eforturile noastre nu sunt zadarnice și că BBJ-urile noastre (Boeing Business Jets) se vor bucura de o cere susținută”, au subliniat și responsabilii Boeing. De altfel, producătorul de motoare Honeywell mizează pe o creștere de 10% a livrărilor de noi avioane de afaceri în 2024.
Ca furnizor de avioane de afaceri în rol de pârghie financiară, Bombardier este cel mai expus oricărei slăbiciuni a cererii, urmat de Textron, a declarat Seth Seifman, analist la J.P. Morgan. ”Desigur, cerere va exista, dar nu atât de robuste ca în urmă cu 18 luni”, a completat tabloul Adam Cowburn, director general al Alton Aviation Consultancy.
Citește și Cinci giganți ai industriei mondiale de apărare și produsele lor
Citește și Scandal uriaș de fraudă! Cazul pieselor pentru motoarele de avion ia amploare
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
Se dorește verificarea...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Oficial BCE: „Am putea ajunge la acest nivel în câteva...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Guvernul s-a decis în privința...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...