Probleme pentru agricultură. Secetă pedologică în mai multe regiuni ale ţării
Nu sunt veşti bune pentru...
Brandurile internaționale vând cel mai mult pe piața din România, cel mai bine situându-se clasicele H&M, Zara sau C&A. Din spate vin tare branduri cu vânzări mai mici ca turcii de la LC Waikiki, Takko, New Yorker sau Koton sau cehii de la Kenvelo.
Piața totală trece de 4 miliarde de euro în timp ce primele trei branduri au cifră de afaceri în România de peste 550 de milioane de euro.
În 2018, Zara a vândut prin magazinele sale de aproape 220 de milioane de euro, în creștere față de 180 de milioane de euro cât anunțase în 2017.
Discounterii și low-cost-ul
Următorii competitori vând și ei suficient de mult. Zara vanduse în România articole fashion în valoare de 174 milioane euro , iar C&A de 96,8 milioane euro.
Urmează după cei trei mari, jucătorii care aspiră să ajungă pe podium deși mai au încă de tras.
Koton s-a apropiat în 2018 de vânzări de 50 de milioane de euro iar celelalte branduri precum Kenvelo, Takko sau New Yorker vând fiecare haine de 30-40 milioane de euro.
Discounterii precum Miniprix sau Pepco au o poziție solidă pe piață iar hypermarketurile mizează și ele pe segmentul de haine cu prețuri mici.
O altă componentă a comerțului cu haine îl reprezintă segmentul low-cost cu haine din Asia, în special de pe Aliexpress, estimat undeva la 100 de milioane de euro.
Per total, la o piață de 4 miliarde de euro, se observă faptul că deși trei branduri occidentale domină piața, există o tendință tot mai accentuată a brandurile din Asia(Turcia) sau Polonia de a se poziționa confortabil.
Citește și: Brandul ”Flori de ie” urcă pe podium la Paris Fashion Week
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Nu sunt veşti bune pentru...
Sediul social al unei...
Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...
În fiecare an, apropierea perioadei festive aduce cu...
Trenul RE 13211, care efectua...
3,14% rata şomajului...
Italia reacţionează după ce...
AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.
Într-o conferință susținută...
Agenţia Naţională de...
Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...
Doi funcţionari bancari sunt...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
Un jurnalist al ediţiei ruse a...
TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...
Acordarea de împrumuturi...
Indicatorul de Încredere...
După investiții de miliarde de...
"Am încredere că vom reuși să...
Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...
Compania chineză de retail...
Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...
Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.