ANAF bagă o nouă taxă pentru băieții deștepți din energie!
ANAF introduce o nouă obligație declarativă pentru...
''Nimic nu garantează că, dacă se ajunge la un acord, el va putea intra în vigoare la timp. Responsabilitatea noastră este de a ne pregăti pentru toate eventualităţile, inclusiv pentru cea de a nu avea în vigoare un acord cu Regatul Unit la 1 ianuarie 2021'', a explicat preşedintele Comisiei Europene, Ursula von der Leyen.
''Obiectivul acestor măsuri de urgenţă'', care nu vizează decât sectoarele care ar fi ''afectate într-o manieră disproporţionată'' de un ''no deal'', ''este de a acoperi perioada în care nu este în vigoare un acord'', a explicat executivul comunitar.
''Dacă nu intră în vigoare niciun acord, (măsurile de urgenţă) iau sfârşit după o perioadă determinată'', a adăugat Comisia.
Britanicii vor avea nevoie de VIZE pentru Europa? Ce s-a hotărât
Bruxellesul propune garantarea conectivităţii transportului aerian între Regatul Unit şi UE timp de şase luni ''cu condiţia ca Regatul Unit să asigure acelaşi lucru''. De asemenea, este prezentată o reglementare similară pentru a evita perturbările în materie de securitate aeriană.
Pentru transportul rutier, executivul UE avansează un text care garantează o conectivitate de bază în materie de transport de mărfuri şi de pasageri timp de şase luni, cu condiţia unei reciprocităţi din partea britanică.
În fine, propunerea asupra pescuitului vizează ''crearea cadrului juridic adecvat până la 31 decembrie 2021 sau până la încehierea unui acord de pescuit cu Regatul Unit'' pentru ''menţinerea accesului reciproc al navelor UE şi ale Regatului Unit în apele celeilalte părţi''. Ţinând cont de importanţa pescuitului pentru subzistenţa economică a multor comunităţi, este necesar să se faciliteze procedurile de autorizare a navelor de pescuit'', subliniază Comisia Europeană.
Regatul Unit, care a părăsit oficial Uniunea Europeană în 31 ianuarie 2020, va abandona definitiv piaţa unică şi uniunea vamală ale UE la 31 decembrie. În cazul absenţei unui acord pentru a proteja circa 1 miliard de euro anual proveniţi din tarife şi cote, viitoarea relaţie comercială UE-Londra va trebui să fie guvernată doar de regulile Organizaţiei Mondiale a Comerţului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
ANAF introduce o nouă obligație declarativă pentru...
Urmează o ieftinire substanțială a carburanților? Logic,...
Bursa de Valori București...
Miliardarul și administratorul de fonduri Bill Ackman,...
Principalele burse europene au...
Prețurile aurului au scăzut luni, în timpul...
Fondatorul BitPanda spune că...
Prosumatorii au crescut...
Evoluție care trezește temeri...
Majoritatea monedelor asiatice s-au depreciat luni, iar...
Peste 50 de țări au contactat...
O emisiune numismatică dedicată...
Grupaj de știri.
În ciuda vremii severe care...
Va fi cel mai mare aeroport din lume.
Statul plătește în avans toate ajutoarele sociale din...
ONRC a comparat datele cu prima...
Explicații oferite de...
Meta Platforms a anunțat lansarea celei mai recente...
Revenirea la tarife vamale – un...
Capitalizarea Bursei de Valori...
Care este adevărata corelație între cele două metale...
Musk și-a exprimat public...
Guvernul de la Paris analizează...
Grupaj de știri.
Sectorul bancar mondial, pus la încercare de noile...
Noile tarife vamale de 10%...