Politicile industriale protecţioniste, o nouă tendință globală
O analiză a BERD pe această...
Simona Nodea are o experiență de peste 15 ani în marketing și în management, lucrând pentru lideri de piață în industrii precum distribuție, banking și - cel mai recent - sănătate, unde a ocupat funcția de Director de Marketing. Simona deține un master în Marketing și Administrarea Afacerilor, precum și o certificare internațională de la Chartered Institute of Marketing. În noul rol, ea va raporta Directorului Comercial al Medicover, Delia Iliasa.
„Ne bucurăm să avem în echipa de management un expert de nivelul Simonei Nodea. Acest an este unul foarte important pentru Medicover, un an de schimbare și de repoziționare, după ce în 2018 ne-am aflat într-un proces accelerat de creștere. Experiența Simonei, atât cea din domeniul medical cât și cel al serviciilor, calitățile ei de lider și abordarea ei orientată spre oameni sunt atuuri valoroase pentru noi. Îi urez bun venit în echipa Medicover și sunt convinsă că, împreună, vom obține cele mai bune rezultate’’, a declarat Delia Iliasa, Director Comercial, Medicover România.
„Sunt încântată să devin parte a unei echipei atât de ambițioase precum cea de la Medicover România și să contribui direct la dezvoltarea brandului unuia dintre cei mai mari furnizori din industria serviciilor medicale private. Domeniul medical m-a atras datorită impactului pozitiv pe care îl are asupra calității vieții oamenilor, iar Medicover este un nume puternic, care a câștigat încrederea pacienților prin serviciile medicale de înaltă calitate oferite. În noul rol voi pune accent pe consolidarea imaginii pozitive a brandului prin identificarea atentă a nevoilor consumatorilor și printr-o abordare cât mai personalizată”, declară Simona Nodea, Director de Marketing, Medicover România.
Medicover România este într-o fază de creștere accelerată cu investiții importante alocate pentru dezvoltarea organică a companiei și cea prin intermediul achizițiilor. Anul trecut Medicover a fost implicată în trei tranzacții mari în zona de Nord-Vest a țării, în cea de Sud-Vest și în Capitală. Este vorba despre achiziția centrelor medicale Pelican, Phoenix și Academica. Compania își propune să atragă din ce în ce mai mulți clienți noi prin calitatea serviciilor oferite, a echipamentelor din dotarea centrelor din întreaga țară și calitatea profesională a medicilor din rețea.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O analiză a BERD pe această...
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
Analistul economic Adrian...
Invitat la interviurile DCNews,...
Vor dispărea aproximativ 5.000 de locuri de muncă, alte...
Astăzi vă aducem în prim-plan știrile care conturează...
Kazahstanul intenționează să...
Cererea scăzută și concurența...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...