În anunțul publicat vineri în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) se precizează că lucrările de realizare a tunelurilor și primelor șase stații din totalul de 12 ale magistralei, au un cost estimat de 1,2 miliarde de lei. Durata de execuție este stabilită la patru ani.
Proiectul va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile. Conform anunțului, ofertele pot fi depuse până pe 18 aprilie. Căștigătorii vor fi anunțați, conform graficului, în ianuarie 2020.
Citește și Bani pentru metrou de la Comisia Europeană
Comisia Europeană a aprobat finanţarea doar pentru prima jumătate a traseului, arătând că legătura feroviară cu Aeroportul Otopeni va fi asigurată de linia de tren, iar densitatea populaţiei pentru traseul Băneasa-Otopeni încă nu justifică o asemenea investiţie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Amazon continuă să-și...
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...