În anunțul publicat vineri în sistemul electronic de achiziţii publice (SEAP) se precizează că lucrările de realizare a tunelurilor și primelor șase stații din totalul de 12 ale magistralei, au un cost estimat de 1,2 miliarde de lei. Durata de execuție este stabilită la patru ani.
Proiectul va fi finanțat din fonduri europene nerambursabile. Conform anunțului, ofertele pot fi depuse până pe 18 aprilie. Căștigătorii vor fi anunțați, conform graficului, în ianuarie 2020.
Citește și Bani pentru metrou de la Comisia Europeană
Comisia Europeană a aprobat finanţarea doar pentru prima jumătate a traseului, arătând că legătura feroviară cu Aeroportul Otopeni va fi asigurată de linia de tren, iar densitatea populaţiei pentru traseul Băneasa-Otopeni încă nu justifică o asemenea investiţie.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Producţia de gaze a României a...
Cea de-a 47-a ediţie a programului "Litoralul pentru...
Spotify va majora prețurile pe măsură ce investește în...
Un număr de 407.854 de persoane...
Decizie privind plata...
Bagdadul vizează independența...
Ministerul Investițiilor și...
Un tânăr designer auto, devenit...
Luni, 25 august, este termenul...
Guvernul a aprobat criteriile...
Poliția din Dubai a dejucat în...
Canicula diminuează recolta de...
Hidroelectrica vine cu...
Administrația Trump plănuiește...
Direcția Generală Antifraudă...
Ghidul Rabla Auto a intrat în dezbatere publică....
Guvernul a decis amânarea...
Ministerul Energiei lucrează la...
O casă ca din filmele SF,...
Informaţii de ultimă oră...
Casa Albă s-a alăturat TikTok,...
Economia Germaniei a intrat pe...
Argintul urcă în preferinţele...