ANAF se uită la vânzările second hand. Când plătești taxe și când nu
Vânzarea bunurilor personale...
New Atlas a relatat anterior despre Uptis, pe care Michelin l-a prezentat recent pentru public în cadrul unui eveniment din München, Germania. În loc de presiuna aerului, anvelopa folosește, în esență, o serie de spițe pentru a-i conferi fermitate. Acest lucru este benefic, deoarece această anvelopă nu mai este susceptibilă să facă pană. Spițele interne pot fi chiar reglate la o anumită rigiditate pentru a optimiza caracteristicile dorite, cum ar fi accelerarea și frânarea.
Deoarece nu trebuie să vă faceți griji cu privire la înțepăturile din anvelope sau la subinflația care duce la uzura timpurie, Michelin spune că Uptis ar putea dura de trei ori mai mult decât o anvelopă obișnuită. Mai mult de 200 de milioane de anvelope ajung la fier vechi în fiecare an din cauza acestor probleme, potrivit companiei.
Să sperăm că durata de viață mai lungă nu va însemna că Michelin va cere mai mult pentru ele.
Tesla a fost detronată de start-up-ul Lucid Motors
Toate acestea sună foarte bine, dar au trecut mai bine de 16 ani de când Michelin a prezentat pentru prima dată conceptul unei anvelope fără aer. În mod clar, nu a fost ușor de perfecționat și au fost ridicate întrebări cu privire la modul în care murdăria și alte resturi s-ar putea aduna în interiorul cavităților anvelopei și ar putea cauza probleme de echilibrare. Michelin a spus cel puțin că pot fi făcute găuri în banda de rulare pentru a permite apei să iasă.
În urma unei probe de testare a unui vehicul care folosea anvelope Uptis, membrii publicului au raportat că experiența a fost comparabilă cu cea a conducerii pe un set obișnuit de anvelope. Acesta este, desigur, scopul: să aduci pe piață o anvelopă nouă și îmbunătățită fără a afecta experiența utilizatorului.
Michelin pare să creadă că, în sfârșit, se apropie de standardele de producție cu Uptis și a încheiat un parteneriat cu GM pentru a proiecta și a începe să vândă o anvelopă fără aer pentru vehicule de pasageri "încă din 2024". Cele două companii colaborează cu autoritățile de reglementare pentru obținerea aprobărilor guvernamentale pentru acest design. Nu poate veni destul de repede dacă anvelopele fără aer înseamnă că nu mai rămânem blocați pe marginea autostrăzii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Vânzarea bunurilor personale...
Președintele României a semnat...
Negocierile de pace dintre...
Programul Rabla Auto 2025 se...
Fermierii români vor beneficia de un sprijin financiar...
Producătorul german Quantum...
Bruxelles ia în calcul...
Moneda națională a înregistrat...
Creşterea accentuată a...
Criza energetică declanșată în...
Ministerul Finanțelor...
Producția industrială a...
Veşti bune pentru românii care au credite în lei...
Pensia medie lunară a crescut...
În trimestrul III al anului 2025, rata de ocupare a...
Bursa de la New York a închis...
Ministerul Finanțelor...
BCE menține dobânzile pe...
Producătorii auto din Germania...
Cum a redus Grecia deficitul de...
Bursa de la București începe...
Senatul dezbate şi votează,...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...