Arieratele bugetului general consolidat au scăzut la 520 milioane de lei
Arieratele bugetului general...
New Atlas a relatat anterior despre Uptis, pe care Michelin l-a prezentat recent pentru public în cadrul unui eveniment din München, Germania. În loc de presiuna aerului, anvelopa folosește, în esență, o serie de spițe pentru a-i conferi fermitate. Acest lucru este benefic, deoarece această anvelopă nu mai este susceptibilă să facă pană. Spițele interne pot fi chiar reglate la o anumită rigiditate pentru a optimiza caracteristicile dorite, cum ar fi accelerarea și frânarea.
Deoarece nu trebuie să vă faceți griji cu privire la înțepăturile din anvelope sau la subinflația care duce la uzura timpurie, Michelin spune că Uptis ar putea dura de trei ori mai mult decât o anvelopă obișnuită. Mai mult de 200 de milioane de anvelope ajung la fier vechi în fiecare an din cauza acestor probleme, potrivit companiei.
Să sperăm că durata de viață mai lungă nu va însemna că Michelin va cere mai mult pentru ele.
Tesla a fost detronată de start-up-ul Lucid Motors
Toate acestea sună foarte bine, dar au trecut mai bine de 16 ani de când Michelin a prezentat pentru prima dată conceptul unei anvelope fără aer. În mod clar, nu a fost ușor de perfecționat și au fost ridicate întrebări cu privire la modul în care murdăria și alte resturi s-ar putea aduna în interiorul cavităților anvelopei și ar putea cauza probleme de echilibrare. Michelin a spus cel puțin că pot fi făcute găuri în banda de rulare pentru a permite apei să iasă.
În urma unei probe de testare a unui vehicul care folosea anvelope Uptis, membrii publicului au raportat că experiența a fost comparabilă cu cea a conducerii pe un set obișnuit de anvelope. Acesta este, desigur, scopul: să aduci pe piață o anvelopă nouă și îmbunătățită fără a afecta experiența utilizatorului.
Michelin pare să creadă că, în sfârșit, se apropie de standardele de producție cu Uptis și a încheiat un parteneriat cu GM pentru a proiecta și a începe să vândă o anvelopă fără aer pentru vehicule de pasageri "încă din 2024". Cele două companii colaborează cu autoritățile de reglementare pentru obținerea aprobărilor guvernamentale pentru acest design. Nu poate veni destul de repede dacă anvelopele fără aer înseamnă că nu mai rămânem blocați pe marginea autostrăzii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...