Michelin schimbă regulile jocului din industria avelopelor

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Progresul în tehnologia anvelopelor a dus la dezvoltarea unei soluții inovatoare schimbând în mod fundamental modul de funcționare a anvelopelor și impactul acestora asupra experienței de condus dar și asupra mediului.

Această tehnologie, caracterizată prin capacitatea sa de a susține un vehicul fără aer, oferă o călătorie sigură și confortabilă, eliminând în mod eficient problemele comune ale anvelopelor și ale pierderii rapide de presiune.

Prototipul UPTIS de la Michelin: Un salt tehnologic

Michelin a fost în prima linie a acestei transformări cu prototipul său Unique Puncture-proof Tire System (UPTIS). Acest prototip, o combinație de anvelopă fără aer și ansamblu de roți, este conceput special pentru autoturisme. Acesta a fost prezentat pentru prima dată la summitul Movin'On din iunie 2019, marcând un pas important în transformarea tehnologiei anvelopelor fără aer într-o realitate.

2. -imagine fara descriere- (michelin-anvelope_11620400.jpg)

Compoziția și beneficiile UPTIS

UPTIS iese în evidență datorită compoziției sale unice. Acesta combină o roată din aluminiu cu o structură portantă flexibilă realizată din plastic armat cu fibră de sticlă (GFRP). Acest design inovator nu numai că menține calitățile de performanță asociate anvelopelor Michelin, dar îl face potrivit pentru aplicații de mare viteză, spre deosebire de soluțiile airless anterioare.

Avantaje pentru utilizatori și pentru mediu

Pentru automobiliști: Oferă liniște sufletească, deoarece șoferii nu mai trebuie să își facă griji cu privire la impactul condițiilor de drum asupra anvelopelor lor.

Pentru proprietarii de flote auto: Crește productivitatea prin reducerea timpilor de nefuncționare a vehiculelor și a nevoilor de întreținere legate de anvelope.

3. -imagine fara descriere- (michelin-anvelope_2_22362600.jpg)

Impactul asupra mediului: Tehnologia reduce semnificativ numărul de anvelope aruncate la gunoi din cauza înțepăturilor, contribuind la o amprentă ecologică mai mică.

Abordarea problemei deșeurilor

Un procent semnificativ de anvelope sunt aruncate la gunoi din cauza nor defecțiuni, a pierderii rapide de presiune și a uzurii neregulate. Prototipul UPTIS urmărește să reducă aceste deșeuri ceea ce ar însemna o reducere cu 200 de milioane de anvelope să fie aruncate la gunoi.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Lingouri de aur / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
Sebastian Burduja. Foto: Crisan Andreescu
Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia
Copil
Lucrător din industria petrolieră / FOTO: Freepik

Grupul MOL a semnat o înţelegere cu Kazmunaygas

Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...

Trenul nou a rămas în gară
Industrie. Foto: Pexels.com

pixel