Microsoft: Instrument AI pentru servicii financiare

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Financiar / FOTO: Freepik
Financiar / FOTO: Freepik
Microsoft a prezentat joi un instrument de inteligență artificială pentru serviciile financiare ale clienților săi, parte a unei strategii de adaptare a noului software pentru industrii, profesioniști și, în cele din urmă, pentru persoane fizice.

Potrivit precizărilor oferite de compania fondată de miliardarul american Bill Gates, noul instrument, care a primit denumirea de Microsoft Copilot for Finance, ajută utilizatorii să examineze seturile de date pentru detectarea riscurilor, să elaboreze rapoarte pornind de la cifre brute și, la un mod mai general, să gestioneze sarcinile care, în alte condiții, ar putea fi externalizate. Nu a fost dezvăluit nici prețul, nici data pentru o disponibilitate mai largă.

Noul instrument AI este urmare a unor instrumente similare pe care Microsoft le-a lansat pentru agenții de vânzări și reprezentanții al serviciului pentru clienți.

În general, acestea costă 20 dolari pe utilizator pe lună, în plus față de taxele de abonament pentru software-ul necesar utilizării acestor instrumente, cum ar fi Copilot pentru Microsoft 365, care costă 30 de dolari. 

Emily He, vicepreședintele companiei, a declarat reporterilor că Microsoft ar putea adapta viitoarele versiuni ale Copilot pentru marketing și lanțul de aprovizionare.

Eforturile companiei de a vinde AI care se ocupă de sarcinile de vânzări și service se adaugă concurenței cu Salesforce, care se concentrează foarte mult pe acele domenii. Salesforce a anunțat marți lansarea unui asistent AI concurent, numit Einstein Copilot.

La o conferință de presă din San Francisco, Microsoft a arătat cum AI sa specializată ar putea ajuta clienții să genereze e-mailuri sau să efectueze diferite operațiuni folosind în acest scop sisteme de „gestionare a relațiilor cu clienții” (CRM) concepute de companie sau de Salesforce.

Charles Lamanna, vicepreședintele Microsoft, a declarat reporterilor că vânzătorii vor apela mai puțin la un sistem de management al relațiilor cu clienții, vezi niciodată în viitor, deoarece Copilot se va ocupa de menținerea sistemului CRM în numele lor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia
Copil
Lucrător din industria petrolieră / FOTO: Freepik

Grupul MOL a semnat o înţelegere cu Kazmunaygas

Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...

Trenul nou a rămas în gară
Industrie. Foto: Pexels.com
Nvidia / FOTO: Freepik
LM 400 / FOTO: Flichr

Lockheed Martin lansează un nou vehicul spațial

Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...

Marcel Boloș / Foto: Inquam Photos / George Călin
Dolari / sursa foto: Freepik.com
Dumitru Nancu
Dumitru Nancu
Tineri / Foto: Freepik

pixel