Mișcare importantă pe piața de lux. Versace se reinventează
Autor: Oana Pavelescu
Data actualizării:
Data publicării:
Donatella Versace crede că a găsit soluția pentru relansarea brandului
Donatella Versace crede că a găsit soluția pentru relansarea brandului
Versace va lansa luna viitoare un nou model semnătură pentru haine, genți de mână și alte produse, despre care directorii cred că pot împrospăta eticheta deținută de Capri Holdings Ltd., pe măsură ce piața de lux pare să se recupereze după un declin alimentat de pandemie.

Designerul Donatella Versace a dezvoltat un „model unic de semnătură” care va fi dezvăluit la viitoarea sa prezentare de modă de la Milano, au declarat miercuri reprezentanții casei de modă. În mpmentul în care noua linie de design va ajunge la comercianții cu amănuntul în toamnă, marca intenționează să pompeze bani într-o campanie de marketing majoră, notează Bloomberg.

"Cred că asta va schimba semnificativ traiectoria companiei în următoarele 24 de luni", a declarat John Idol, directorul executiv al Capri, după raportarea câștigurilor din trimestrul trei. Acțiunile companiei, care deține, de asemenea, etichetele Michael Kors și Jimmy Choo, au crescut până la 7,6% miercuri la New York înainte de evaluarea câștigurilor.

Modelele caracteristice pot defini mărci de lux - gândiți-vă la carourile Burberry sau dungile roșii și verzi ale Gucci - și au un impact direct asupra vânzărilor. Versace a încercat să găsească un nou design de succes pentru a urma Barocco V, un logo pe care l-a reprodus pe haine, genți de mână, pantofi, curele și bijuterii.

Casa Versace speriată de epidemia Covid-19. A anulat totul!

Idol a spus că directorii construiesc o „bază mai stabilă” pentru Versace pe care nu o avea înainte de achiziționarea etichetei italiene de 2,1 miliarde de dolari în 2018, prin vânzarea mai multor accesorii și încălțăminte pentru îmbunătățirea marjelor de operare. El a spus că estetica se va baza în continuare pe aspectul pistei și pe conceptele creative ale Donatellei Versace.

„Pe măsură ce construim o bază pentru această companie, pe care compania nu a avut-o de-a lungul istoriei sale în comparație cu colegii noștri de lux, aceasta va îmbunătăți dramatic profitabilitatea pentru Versace”, a spus CEO-ul.

Veniturile Versace au fost scăzute în trimestrul trecut, dar mai mari decât mărcile surori Michael Kors și Jimmy Choo, care au înregistrat ambele scăderi mai mari. Profitul total ajustat al companiei mamă Capri, de 1,65 USD pe acțiune, a depășit estimările analiștilor. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Cod galben de inundaţii, sâmbătă seara. Zonele vizate

A fost emis un cod galben de inundaţii.

Compania de audit a Trump Media, acuzată de fraudă

Firma de audit a Trump Media, compania care conduce...


pixel